MT ÉnIrodám: Teljes körű kommunikációs és IT csomag vállalkozásoknak
A Telekom ajánlatának célja, hogy a lehető legteljesebben elégítse ki a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások kommunikációs és működési igényeit. A Magyar Telekom piacvezető szolgáltatóként az új ÉnIrodám üzleti csomagokkal is arra törekszik, hogy a telekommunikációs és informatikai szolgáltatások összekapcsolásával járuljon hozzá a vállalkozások versenyképességéhez gyors fejlődéséhez. Az ÉnIrodám üzleti csomagok legfőbb előnye, hogy négy különböző, a hétköznapi ügymenet és munka során leggyakrabban igényelt távközlési szolgáltatást (vezetékes telefon, vezetékes internet, mobiltelefon és mobilinternet), valamint 4 féle informatikai szolgáltatást kínálnak egy csomagban. Az informatikai szolgáltatások közül a kkv-k számára legrelevánsabbakat válogatták össze, így a vállalkozás által, a cég igényei szerint beállítható intelligens hívásmenedzselő rendszert a Virtualoso Voice Centert, a hagyományos fax emailben történő küldésére és fogadására alkalmas Virtualoso Fax2Email-t, a biztonságos webtárhelyet és közös munkafelületet nyújtó Virtualoso WorkPlace –t, valamint a Virtualoso Back-Up-ot, amely a biztonságos adattárolásról és archiválásról gondoskodik. A csomag olyan szolgáltatásokat tartalmaz, amellyel a legkisebb vállalkozások is egy lépésben fejleszthetik vállalkozásukat, ráadásul költségcsökkentés mellett. Köszönhetően többek között a kifejezetten csak az ÉnIrodám csomagokban elérhető különleges kedvezményeknek is. Ilyen pl. hogy a csomagokhoz 4 készüléket is kínálnak, többek között táblagépet és okostelefont.
Az ÉnIrodám csomagok igénybevételének részletes és teljes körű feltételei az üzletitelekom.hu honlapon tekinthetők meg.
Kapcsolódó cikkek
- Vatera alkalmazás már Windows Phone-on is
- Adatközponti szolgáltatásokat indított a Telenor
- A Magyar Telekom bírósághoz fordult a 900 MHz-es hatósági határozat ellen
- NMHH: Jogerős a 900 MHz-es frekvenciaárverés eredménye
- Virtualoso: A Magyar Telekom felhőszolgáltatása a CeBIT-en
- PinkCaller: Magyar fejlesztés hozza el a randizás új korszakát
- A Citibank belépett a Mobiltárca Szövetségbe
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.