Az IBM bemutatta az egészségügyet támogató informatikai megoldásait
A kartotékkorszak vége
Egyre több iparág számára jelent problémát a mindennapi üzletmenet során keletkező határtalan információmennyiség kezelése. Ennek túlnyomó része ráadásul nyers, strukturálatlan adat formájában jelentkezik, amely feldolgozásra és tárolásra vár, lehetőleg egyszerűen kezelhető és gyorsan mozgósítható állományok formájában. Az olyan kiterjedt rendszerekben, mint az egészségügy, a megfelelő információ gyors elérése nemcsak a betegellátást teheti gördülékenyebbé, de életeket is menthet. Az IBM tavaly bemutatott szuperszámítógépének fejlesztői az elmúlt egy évben éppen arra keresték a választ, hogyan lendítheti előre az orvosi diagnosztikát a rendkívül összetett információkat is bravúrosan kezelő Watson szoftvere.
Mentés másként
Kapcsolódó cikkek
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- IBM szoftvereken tanulhatnak a jövő gazdaságinformatikusai
- Új munkahelyekkel bővült az IBM székesfehérvári szolgáltató központja
- Star Trek-féle betegségfelismerő kifejlesztését jutalmazzák X-díjjal
- Karácsony: internet sport helyett
- Az „online orvost” is gyakrabban látogatják a nők
- Félmilliárdos kutatás után a weben követhető a felügyelt személy állapota
- Infotér konferencia - Szócska Miklós: közhiteles és értékelt törzsadatok szükségesek
- Hiscom - Lezárult az intézményközi adatkommunikációs program fejlesztése
- IBM 1,6 PFLOPS teljesítményű szuperszámítógép Xeon lapkákkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.