Novell Vibe 3.2: keret a hatékony vállalati csoportmunkához

forrás Prim Online, 2011. november 14. 15:01

A Novell bejelentette a Novell Vibe 3.2 megjelenését, amely a korábbi csoportmunka termékek, a Vibe OnPrem és a Vibe Cloud összeolvadásával, még fejlettebb eszközöket kínál a szervezeten belüli együttműködéshez.

A Novell Vibe legfontosabb funkciói:

·    Digitális munkaterületek:
A csoportok, illetve a felhasználók számára kialakítható digitális munkaterületeken könnyen átlátható és rendszerezhető a különböző üzleti rendszerekből és csoportmunka szolgáltatásokból származó információ. A projektekhez, illetve digitális munkaterületekhez akár egy másik kontinensről is csatlakozhat egy munkatárs vagy csapattag.

·    Testre szabható személyes kezdőlap: A személyes kezdőlapon egyetlen pillantással áttekinthetők a legfontosabb információk. Az Újdonságok mezőben láthatók a felhasználó számára érdekes munkacsoportokhoz kapcsolódó események és dokumentumok. A Legnépszerűbb mezőben a legkedveltebb blogok, fórumbejegyzések, dokumentumok, munkaterületek és egyéb tartalmak jelennek meg. Személyes és csoportnaptárak segítik a fontos események nyilvántartását, a feladatkezelő pedig a teendőket összesíti lejárati dátum szerint a személyes kezdőlapon. A mobil interfész elsősorban iPhone-ra és Blackberry-re optimalizált, de bármely HTML4 + Javascript támogatással rendelkező mobil eszközről elérhető.

·    Közösségi eszközök:
A Novell Vibe minden felhasználó számára lehetővé teszi, hogy blogot, illetve mikroblogot vezessen, amelyeknek köszönhetően könnyebbé válik az ötletek közzététele és a kollégák tevékenységének követése. További tudásmegosztást tesznek lehetővé a wikik és a fórumok. Feedek segítségével valós időben követhetők a szervezeten belüli események és megosztások, de enélkül is be lehet állítani követést az egyes munkaterületekre, így a felhasználó értesítést kaphat a cégen vagy csoporton belüli embereknek a munkaterülethez kapcsolódó tevékenységéről. A vélemények összegyűjtésében és összegzésében a kérdőívek segítenek, a közösségi keresés pedig nem csak a releváns információkat, hanem azok helyét és az azokat létrehozó embereket is láthatóvá teszi.

·    Tartalomkezelési funkciók:
A rendszerben létrehozott tartalmak kezelését számos eszköz segíti, beleértve a részletes változáskövetést fő- és alverzió támogatással, a böngészőből történő WebDAV elérést a közvetlen szerkesztéshez, a zárolást a szerkesztés idejére, a külső kommentálási lehetőséget, a címkék használatát, a keresésekhez történő automatikus indexálást, illetve az értesítésküldést. A dokumentumok megosztása, illetve életciklusának követése egy közös munkaterületen történhet. A biztonsági beállításoknak köszönhetően olyan mélységig szabályozható a dokumentumok hozzáférése, hogy az engedéllyel nem rendelkező felhasználók számára az adott fájl már a keresési listában sem látható. 

·    Folyamatszervezés: A rendszerben könnyen létrehozhatók egyedi folyamatok vagy kérdőívek, illetve testre szabhatóak az előre elkészített változatok is, amelyekből egyre több válik letölthetővé a Novell munkafolyamat-könyvtárából. A beépített munkafolyamat-motor az egyszerűbb folyamatoktól a vállalati szintű üzleti folyamatkezelésig képes megoldást nyújtani, de még külső, más gyártóktól származó rendszerekkel is együtt tud működni.

Kulcsszavak: Novell

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59