Fujitsu megoldás intézmények belső adatainak konszolidálására

forrás Prim Online, 2011. október 6. 10:46

A Fujitsu bemutatta az állami szervezetek belső információit konszolidáló, eddig több mint 1000 helyszínen telepített „IPKNOWLEDGE” megoldás független intézmények igényei szerint átalakított, új változatát.

Az új megoldás központilag kezel számos, az állami feladatot ellátó független intézmények belső működésére jellemző információt, a számviteli, HR, bérszámfejtési, általános adminisztrációs, dokumentumkezelési és utazási elszámolással összefüggő adatokat is beleértve. A különféle feladatok személyzeti változások, strukturális reformok, költségvetés-készítés és rendszerátalakítás idején történő összehangolása mellett a megoldás rendelkezik egy olyan elektronikus engedélyezési jellemzővel is, amellyel minden feladat egyetlen képernyőről engedélyezhető, ami javítja a működés hatékonyságát. Ezenkívül minden feladat azonos, könnyen kezelhető felületen jelenik meg, így egységesebbé válik és egyszerűsödik a működés.

Az új megoldással az intézmények konszolidálhatják a hardver- és szoftverbeszerzés, az üzemeltetés és a karbantartás költségeit és ebből eredően kb. 30%-os költségmegtakarítást érhetnek el ahhoz képest, mintha minden feladatra külön rendszert használnának.

A Fujitsu 2011 októberében vezeti be „az állami feladatot ellátó független intézményeknek szánt IPKNOWLEDGE számviteli rendszert”. Az új számviteli rendszer a fent ismertetett megoldás részeként kezeli a számviteli feladatokat.
 

Kulcsszavak: adatfeldolgozás Fujitsu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59