Interaktív médiaalkalmazás a durva bánásmód ellen
A Facebook és a Time Warner Inc. vállalat elindította a „Közös erővel a durva bánásmód ellen” interaktív médiaalkalmazását, amelyen keresztül bárki – tanárok, szülők és diákok – személyesen is elkötelezheti magát a durva bánásmód elleni küzdelem mellett, és másokat is meghívhatnak, hogy csatlakozzanak e kezdeményezéshez.A Facebook, a CNN, a Cartoon Network és a Time Inc. minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy az alkalmazást minél hatékonyabban népszerűsítsék több százmillió fős közönségük körében. A kezdeményezéshez a mai napig több mint 110 ezren csatlakoztak.
A két vállalat az alkalmazás elindítása mellett a CNN-en futó Anderson Cooper 360° műsor keretében speciális, a témába vágó különkiadással is jelentkezik, immár másodjára. A műsornak, amely október 9-én, vasárnap, este 20:00 órakor lesz látható, a New Jersey-beli Rutgers Egyetem ad otthont. A műsor házigazdája, Anderson Cooper, aki már számos, erőszakos cselekményről szóló történetet osztott meg a nézőkkel, most teljesen új megvilágításba helyezi az iskolai verekedés és durva bánásmód okait. A diákokkal, családtagokkal és szakértőkkel folytatott beszélgetések során azt próbálja kideríteni, hogy a felvilágosítás és a szabályozás terén tett lépések, illetve a kiemelt médiafigyelem segített-e az elmúlt év során a durva bánásmód elterjedtségének visszaszorításában.
Számos híresség – köztük Selena Gomez és Enrique Iglesias, továbbá CJ Manigo, Ali Sepasyar és Jackson Rogow, a Cartoon Network Egyesült Államok-beli „Dude, What Would Happen” c. műsorának házigazdái – az elsők között tett hivatalosan fogadalmat, hogy felemelik a hangjukat a durva bánásmód ellen, és másokat is arra kértek, hogy kövessék a példájukat. Ezek a közismert emberek saját tapasztalataikat is megosztják azzal kapcsolatban, hogy ők hogyan léptek fel – sikeresen vagy sikertelenül – a durva bánásmód ellen, és elmondják, reményeik szerint mit hoz majd a jövő ezen a téren.
„A Közös erővel a durva bánásmód ellen alkalmazás alapgondolata az volt, hogy a diákok, tanárok és szülők maguk is felléphetnek a durva bánásmód ellen, ha felemelik a hangjukat, amikor ilyet tapasztalnak” – magyarázza Marne Levine, a Facebook globális közönségkapcsolati aligazgatója. „A kampánnyal a gyermekek biztonsága melletti töretlen elkötelezettségünket is ki szeretnénk fejezni. A Time Warnerrel való együttműködéstől azt reméljük, hogy több millió embert ösztönözhetünk a durva bánásmóddal szembeni aktív fellépésre.”
„A Közös erővel a durva bánásmód ellen alkalmazás mai bemutatása azon projektjeink sorába illeszkedik, amelyek ezzel az alapvető fontosságú kérdéssel foglalkoznak" – teszi hozzá Stuart Snyder, a Cartoon Network elnöke és vezérigazgatója. „A Time Warnernél dolgozó partnereink nevében is elmondhatom, nagyon büszkék vagyunk a két vállalat e téren elért közös eredményeire és mindazokra az erőfeszítésekre, amelyeket azért tettünk, hogy a gyerekek és a szülők számára lehetőséget teremtsünk a durva bánásmód és megfélemlítés elleni hatékony fellépésre.”
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Fizetőssé teszi internetes tartalmait a jövőben a Neue Zürcher Zeitung
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.