Vodafone-net - TV2-nek öltözve
Február 28-án sajtótájékoztatón jelentik be, hogy a TV2 március 1-től mobilnet szolgáltatást indít, ám mindez nem jelenti azt, hogy új mobilnet szolgáltató tűnne fel a piacon, csupán azt, hogy egy nagy margetingerővel rendelkező médiacég kapcsolódik be a Vodafone mobil netszolgáltatásának értékesítésébe, s ezért a reklámszolgáltatásért a Vodafone nem a hagyományos módon, hanem az értékesített termékek arányában fizet.
Ha a Vodafone termékeinek reklámja megy a TV2-ben, és ezért a Vodafone fizet, az egy általánosan elfogadott gyakorlat. Ha a Vodafone csak akkor fizet, amikor a reklám nyomán megrendelést is kap, vagyis a reklám ára az értékesítés bizonyos százaléka, azt affiliate marketingnek hívják, ma már ez is eléggé elfogadott gyakorlat, csak ennek elszámolását TV-reklám esetében elég nehéz megoldani. Az affiliate marketingnek egy válfaja, ha a termék úgy néz ki, mintha az a TV2 terméke volna, s ha ezt önállóan árusítják is, és ez nem keverhető össze más Vodafone termékekkel, akkor az elszámolás is könnyebb. Így azt a hírt, hogy "netszolgáltatást indít a TV2", le kell fordítanunk arra, hogy március elsejétől a Vodafone a TV2-n keresztül - affiliate marketing konstrukcióban árulja bizonyos szolgáltatásait.
Hogy pontosan melyeket, azt a Vodafone egy február 28-i sajtótájékoztatóján jelenti be. Az előzetesen kiszivárgott információk szerint a "TV2 mobilnet szolgáltatás" számára a jelenleg ismert csomagoktól eltérő, azokkal nehezen összevethető új csomagokat, és azokhoz tartozó árstruktúrát alakít ki a valódi mobilnet-szolgáltató, a Vodafone.
Kapcsolódó cikkek
- 12 órán belül mindenkinek rendben lesz a gmail-fiókja
- A Google munkában: tolódik a határidő
- Gmail: elsőbbségi küldemények
- A Google 2,7 millió dollárral támogatja a digitális újságírást
- A Google a tartalom-lufiknak tekintett content-farmok rovására módosított kereső-algoritmusán
- Valós idejű magyarországi forgalmi adatok a Google Térképen
- A Cseh Nemzeti Könyvtár félmillió kötetét digitalizálják
- Google Hold-verseny: a Puli is a csapatok között van
- Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletesre csiszolt autóval döntené meg világrekordját a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata
A SZEnergy Team tavaly májusban az energiahatékonysági és az autonóm kategóriát is megnyerve, kettős győzelemmel és saját korábbi világcsúcsát megdöntve zárta a világ legnagyobb energiahatékonysági versenyét, a Shell-Eco Marathont. A győri Széchenyi István Egyetem csapata idén a szokásosnál is magasabbra tette a lécet: a cél a dupla címvédés, ha lehet, újabb világrekorddal. Mielőtt elutaztak volna a verseny helyszínére, bemutatták elkészült fejlesztéseiket.
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.