Táblagépek és okostelefonok fejlesztésére alakít részleget a Lenovo
A pekingi székhelyű informatikai vállalat közleménye szerint az új részleg táblagépeket, okostelefonokat és más, internetkapcsolattal rendelkező szórakoztatóelektronikai berendezéseket fog fejleszteni.
A táblagépek sikere az Apple egy évvel ezelőtt bemutatott iPadjével kezdődött. A tavaly eladott 8 millió darab után a Goldman Sachs amerikai befektetési bank 2011-re mintegy 37,2 millió iPad értékesítésére számít, miközben a Gartner előrejelzései szerint a teljes táblagéppiac idén összesen 55 millió darabos eladása számíthat.
Számtalan gyártó az Apple-t megelőzve már korábban is kínált olyan laptopokat, amelyeket kifordítható kijelzővel táblagépként lehetett használni, azonban az iPad volt az első, amely az eddigi fejlesztések jelentős részét tartalmazva, egyedi formatervezéssel, és a vetélytársaihoz képest viszonylag olcsón, 499 dolláros (mintegy 100 ezer forintos) bevezető áron jelent meg.
A Lenovo, mint sok más gyártó, bízik abban, hogy még számtalan táblapécének van helye a piacon - magyarázta Peter Hortensius termékfejlesztési igazgató, hozzátéve, hogy számos nyertese és vesztese lesz a táblaszámítógépek szempontjából jelentős 2011-nek.
Kapcsolódó cikkek
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Vision okostelefon és a Mediapad tábla PC a Huawei-től
- Felülmúlták a várakozásokat a Lenovo harmadik negyedévi eredményei - lemondott az elnök
- Öt hüvelykes Samsung táblagép és okostelefon egyetlen házban
- Biztonságosabbá teszi a Fujitsu az okostelefonok és a táblagépek vállalati használatát
- HTC Titan, Mangoban
- Samsung Galaxy Note: telefon + táblagép
- Samsung Galaxy S II és Galaxy Tab 8.9 - LTE verzióban is
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- A Lenovo elektronikai nagykereskedőt vesz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.