Új, önkiszolgáó vállalati portál

Kovács Attila, 2010. október 26. 13:09

A T-Systems új, online elérhető önkiszolgáló portált hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a népszerű Virtualoso, Telematrix, EasyLine és Webshop szolgáltatások. Az új portál a számlákkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít. A kilenc hónapig tartó fejlesztés integrátora és a rendszer architekturális megtervezője a telekommunikációs szoftverek fejlesztésében évtizedes tapasztalattal rendelkező ITware Kft. volt.

Az új My T-Systems portál lehetővé teszi, hogy a Magyar Telekom vállalati ügyfelei a jövőben egyszerűbben, kevesebb idő- és energiaráfordítással menedzselhessék telekommunikációs és informatikai szolgáltatásaikat, alkalmazásaikat. Legyen szó akár vezetékes hang- és adatszolgáltatásról, komplex mobilflotta, vagy számlainformációkról, esetleg mobilkészülék, vagy notebook vásárlásáról, a My T-Systems portálon mindez egy helyen megtehető. A rendszer az ügyfélszolgálati funkciók jelentős részét is elérhetővé teszi a weben, de akár valós idejű chat-es kommunikációt is biztosít az ügyfélszolgálati munkatársakkal.

„Egy My T-Systems méretű portál létrehozása és a háttérben futó rendszerek integrációja hatalmas és komplex kihívást jelent a projekt fővállalkozója részére.” – mondta el az ITware ügyvezető igazgatója Dankó Sándor. „Fontos volt az új rendszer és környezet megtervezésére és az új komponensek – például a portál központ, a regisztráció és az online ügyfélszolgálat – kialakítására egyaránt, miközben a fejlesztés- párhuzamosan futó projektek által- közösen használt környezeteken történt.”

Az új portál igazi sikere a napi szintű felhasználók elégedettségében rejlik; célunk, hogy a vállalatok egy hatékony szolgáltatásokat nyújtó felületként tekintsenek a My T-Systems-re. E célt szolgálta a rendszertervezés során az üzleti elvárások, a technológiai lehetőségek, az üzemeltetői- és biztonsági szempontok legteljesebb figyelembevétele.

„Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a komplex feladatok megoldásával olyan Szállítót bízzunk meg, aki amellett, hogy már bizonyított, képes összehangolni a szakemberek és a beszállítók munkáját is.”– mondta el Horovitz Krisztián a Magyar Telekom részéről. „Az ITware, a legmodernebb technológián alapuló fejlesztésein túl, integrátori szerepével is hozzájárult a most induló My T-Systems sikeréhez.” – tette hozzá a projektet vezető szakember.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59