Facebook – Skype szövetség?
Miután felröppentek a hírek, hogy a Facebook saját telefont fejleszt, egyre jobban érezhető a nyomás, miszerint a közösségi oldal rekord számú felhasználója már kezdi kinőni a az eredetileg kitalált kommunikációs lehetőségeket. Nem a Skype és a Facebook egyesüléséről van szó, ám tény, hogy néha hasznos lenne közvetlenebb kontaktusba lépni az internetes kapcsolatainkkal. Ebben segítene a két vállalat közös fejlesztése, melynek keretén belül a Skype következő verziójában integrálnák az SMS-küldést, a hanghívást és a Facebook Connectet. A Facebook ezen szolgáltatásával natív módon, egy jelszóval használhatjuk a Skype megoldásait, és közvetlenebbül elérhetjük partnereinket. A kérdéses, szöveges üzenetek váltását és csevegést is egyszerűbbé tevő változat akár már a néhány héten belül megjelenő 5.0-ás Skype is lehet.
Tény, hogy ez a lépés teljesen logikus lenne mindkét részről, a Facebook 500 millió felhasználója egy kis extra szolgáltatáshoz jutna, a Skype pedig tovább erősítené pozícióját, különösen annak a 124 millió felhasználójának a körében akik legalább egyszer dokumentáltan belépnek a Facebookre, de az összesen 560 millió Skype-os között az ilyen felhasználók száma akár többszörös is lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (2. rész)
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (1. rész)
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Iskolai osztályok fotói versengenek a Facebookon
- Virtuális véleményünkért a bíróságon felelhetünk
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Betör a Facebook a bankokba
- Az okostelefonok terjedésével csökkenőben az ünnepi sms-forgalom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.