Ericsson: befejeződött az LG-Nortel Nortel üzletrészének felvásárlása
„A felvásárlás befejezése jelentősen megerősíti és bővíti pozícióinkat Koreában és mutatja a piac iránti elkötelezettségünket” – mondta Mats H. Olsson, az Ericsson kínai és északkelet-ázsiai leányvállalatának elnöke. „Az LG-Nortel alkalmazottak szaktudása és tapasztalata kulcsfontosságú lesz abban, hogy továbbra is vezető technológiát és szolgáltatásokat kínáljunk megrendelőinknek.” Olsson hangsúlyozta a koreai piac fontosságát, mivel ez egyike a világ tíz legnagyobb távközlési piacának, és az új szolgáltatások iránti fejlett végfelhasználói kereslet jellemzi.
A vegyes vállalat 2005-ben jött létre, létrejöttéhez az LG Electronics a távközlési rendszerek üzletágával, a Nortel pedig koreai forgalmazási üzletágával járult hozzá. A vegyesvállalat fő feladata olyan nagyszabású távközlési rendszerek fejlesztése és értékesítése, mint például a WCDMA, CDMA és az LTE a koreai távközlési szolgáltatók számára, valamint vállalati termékek és szolgáltatások fejlesztése és értékesítése. 2009-ben az LG-Nortel körülbelül 650 millió dollár árbevételt ért el és 1 300 alkalmazottja volt. A vegyesvállalat fontos szerződésekkel rendelkezik olyan koreai hálózatüzemeltetőkkel, mint például a KT, az LG Telecom és az SK Telecom.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- Csökkent az Ericsson árbevétele és nyeresége
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Ericsson: új márkastratégiához új ember
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- A Sony kivásárolná az Ericssont a mobilcégből
- Ericsson: idei hazai cél a 2008-as eredmények és létszám megtartása
- Megszületett az ST-Ericsson
- Csődöt jelentett a Nortel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.