Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
„A mobil képernyő és ami benne rejlik” mottóval, május 6-án a budapesti Szépművészeti Múzeumban rendezik a VI. Mobilkonferenciát.
Az előadók többek között olyan kérdésekre keresik majd a választ, mint hogyan lehet a tőzsde mindig kéznél; vajon a mobilon való hirdetés igazán új kommunikációs csatornát nyithat a televízió és az internet mellett. A VI. Mobilkonferencia szól a képernyő fejlődéséről, a folytonosan megújuló tartalom helyéről és szerepéről a mobilkommunikációban. Az új mobiltelefonok közös tulajdonsága a nagy képfelbontás, a komfortos használat nemcsak élvezetesebb szórakozást biztosít, hanem minden eddiginél hasznosabb és érdekesebb szolgáltatásoknak nyit utat úgy a mindennapi életben, mint az üzlet világában.
Az exkluzív helyszínen tartandó konferencián szó lesz arról, hogy a gyártók milyen új technológiákkal biztosítják a mobiltelefonok könnyebb használhatóságát, hogy az érintőképernyő valóban javítja-e a mobiltelefon elfogadását, hogy milyen módon lehet tipizálni az online kommunikációs eszközöket. Az előadók keresik a választ arra, hogy milyen trendek jellemzik az online eszközök piacát, illetve fontos-e, hogy a mobiltelefonból mini számítógép legyen.
Kapcsolódó cikkek
- Térképes lakáskeresés iPhone-ra és Andoidos mobilra
- Mickey-egér lábnyoma az Android telefonokon
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál
- Okostelefonnal lehet fizetni a Starbucks kávézókban
- iPhone alkalmazásokat fejlesztettek az OTP-nek a BME diákjai
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
- A szudokut is megoldja a Google
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.