Az iPhone uralja a mobilinternetet
Az iPhone-ról internetezők webes adatforgalmának aránya tavaly decemberben világszerte is meghaladta az 50 százalékot az okostelefonról a webre lépők körében. Az iPhone-os internetezés fölénye a többiekkel szemben Ausztráliát és Óceániát leszámítva (92%) Nyugat-Európában a legmagasabb, 78 százalék, míg Kelet-Európában 51, Észak-Amerikában 54, Latin-Amerikában pedig 56 százalék. A többi régióban még tartja magát a korábbi első, és a platformot használó készülékek számát tekintve mindmáig piacvezető Symbian, Afrikában 87, Ázsiában pedig 69 százalékkal. Figyelemreméltó ugyanakkor az új szereplő Android előretörése, amely operációs rendszer az okostelefonos netes adatforgalomból Észak-Amerikában már most 27, Nyugat-Európában 8, Kelet-Európában pedig 4 százalékot szerzett meg magának.
Miközben az eladott okostelefonok számát tekintve még mindig a Symbian-rendszerű Nokia vezet, a Blackberry-s RIM a második és az Apple csak a harmadik az iPhone-al, a felmérésből megint kiviláglik, hogy pénzre lefordítva már nem feltétlenül áll ez a sorrend. Hiszen az internetezéssel összefüggő alkalmazásokat fejlesztő cégek számára nyilvánvalóan fontosabb az, hogy az adott készülékkel mennyi időt töltenek a neten, mint önmagában az eladott telefonok puszta száma.
Kapcsolódó cikkek
- Ígéretes hazai fejlesztésű forgalomfigyelő okostelefonokra
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- 3D-kijelzős Samsung mobil
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- Intel Atom CPU okostelefonokba
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Android az iPhone-on
- Visszaköveteli az Apple a 4G iPhone elveszett prototípusát
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Kocsmában bukkantak rá a legújabb iPhone-ra
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.