51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft Számítástechnikai Nyrt. 600 millió forint árbevételt és 51 millió forint adózott nyereséget ért el az idén az első tíz hónapban - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön.
Tavaly ugyanebben az időszakban 462 millió forint árbevétele és 1,4 millió forint nyeresége volt az ügyviteli szoftvereket fejlesztő cégnek.
A társaság részvényeinek október 30-i tőzsdei bevezetésekor a cég alapító tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója, Kulcsár Tibor úgy nyilatkozott, hogy 2009-ben 800 millió forint bevétel várható.
A magyar számviteli szabályok alapján készült, nem konszolidált adatok szerint az első tíz hónap üzemi nyeresége közel 41 millió forint volt, pénzügyi tevékenységből pedig 23 millió forint nyeresége származott a cégnek. Az adózás előtti eredmény megközelítette a 64 millió forintot.
A 60 millió forint jegyzett tőkéjű társaság saját tőkéje meghaladja a 151 millió forintot.
A Kulcs-Soft részvényeit a Budapesti Értéktőzsde "B" kategóriájába vezették be. A 10 forint névértékű papírok csütörtökön 858 forinton forogtak, 10 forinttal magasabban az előző napi záróáruknál.
Kapcsolódó cikkek
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
- Kulcs-Soft - Libra Szoftver stratégiai együttműködés
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- A Kulcs-Soft a teljes nyereségét osztalékfizetésre fordítja
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- Kulcs-Soft: 709 millió forint árbevétel november végéig
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.