12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
Az elbocsátások arányosan a vállalat munkaerejének durván 4 százalékát érintik és a végkielégítések csak az idén 600 millió dollárt emésztenek fel, az AT&T azonban egyelőre nem közölte, hogy az intézkedés milyen mértékű megtakarításokat hozhat hosszú távon. A szolgáltató mindenesetre a globális válság mellett tevékenységi körének módosulásával is indokolta az intézkedést, amelynek révén 2009-ben az idei alá tervezik szorítani a tőkekiadások mértékét.
A leépítés már decemberben kezdetét veszi és folyamatosan zajlik majd a jövő év folyamán. A döntés hátterében álló pénzügyi helyzetről januárban lehet majd pontosabb képet kapni, amikor az AT&T közzéteszi idei negyedik negyedéves mérlegét. A hivatalos sajtóközlemény szerint ugyanakkor tovább folytatják a munkaerő-felvételt a vezeték nélküli, a videó- és a szélessávú internetes üzletágakban.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
- Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
- Négyszáz fős létszámleépítés a Magyar Telekomnál
- Rekordveszteség, elbocsátások a Hitachinál
- Magyar Telekom: stabil létszámgazdálkodás a következő 3-5 évben
- Több száz új munkatársat keres a tiszaújvárosi Jabil
- Great Place to Work: a Microsoft Európa legjobb munkáltatója
- Letiltották a szabadságolásokat az AT&T-nél: jön a 3G iPhone?
- Az AT&T-től is mennie kell közel ötezer embernek
- Lufthansa Systems hálózat-felügyeleti központ Budapesten
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
Növeli európai termelési kapacitását a Schneider Electric
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat kedden megnyitotta okosgyárát Dunavecsén. A 28.000 négyzetméteres épületben ötszázan dolgoznak majd.
GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be.
A vállalkozások online jelentlétét tuningolja a Telekom
A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont az, hogy egy vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom legújabb szolgáltatása, az Instant Honlap segíti a gyors és hatékony online jelenlét kialakítását.