Erste Bank: kedvező tapasztalatok a jogosultságkezelés terén
A Sun Microsystems a magyarországi pénzügyi szektorban először az Erste Banknál vezette be Identity Management megoldását. A 2007. novemberében átadott rendszerről az Erste kedvező tapasztalatokat szerzett az elmúlt fél év során.
A bevezetés óta a bank alkalmazottai hozzászoktak a nagyobb fegyelmet igénylő, ám jóval biztonságosabb és modernebb rendszerhez. Az elégedett ügyfél további alkalmazások és rendszerek bevonását tervezi, amelyben a Sun segítségére számít. A projekt legfontosabb eleme az Identity Manager (IDM) volt, amelynek segítségével az Erste Bank az informatikai jogosultságok nyilvántartását, igénylését, azok jóváhagyását, és a jóváhagyott igények automatikus beállítását végzi. A kiépített IDM rendszer bővíthető, további alkalmazások bevonását a bank saját maga meg tudja tenni a legmegfelelőbb ütemezés szerint.
Kapcsolódó cikkek
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Kulcs-Házi
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
- Adathalász támadás zajlik az Erste Bank ellen
- EU-meghallgatás Oracle-Sun ügyben december 10-én
- Az EU kifogásolja az Oracle Sun egyesülést
- Az EU figyelmezteti az Oracle-t a Sun felvásárlása miatt
- Amerikában jóváhagyták az Oracle-Sun egyesülést
- A Sun részvényesei megszavazták az Oracle felvásárlást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.