Finanszírozási programmal vonzza a kkv-kat a Cisco
Mai budapesti közös sajtótájékoztatón jelentették be, hogy a Cisco Capital és a Raiffeisen Lízing a kis- és középvállalkozásokat érintő, Cisco eszközök beszerzését könnyítő EasyLease finanszírozási programot ajánl hazai kis- és középvállatok részére.
Kérdésekre válaszolva, az előadók további információkkal is szolgáltak:
- már dolgoznak a komplex, eszköz és szolgáltatás alapú finanszírozási konstrukció kkv-knak történő bevezetésén;
- a három és félhónapos akciós időszak végéig a Cisco-Raiffeisen Lízing páros mintegy száz kisvállalat EasyLease programba való belépésében bízik.
További információ: www.raiffeisenlizing.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Ciscóé a Tandberg
- Újabb milliárdos felvásárlást eszközölt a Cisco
- A Cisco 3 milliárd dollárért megvette a Tandberget
- Jobban teljesített a vártnál a Cisco
- A Cisco felvásárolja a Tidal Software-t
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
- Négy napra lehúzza a rolót a Cisco
- Cisco Expo: központban a videó, a virtualizáció és az együttműködés
- Nyilvános TelePresence tárgyalótermek a Ciscótól
- IP telefónia biztonsága a téma az ITBN-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.