Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
Vodafone és Accenture több éves szerződés írtak alá, amely alapján a Vodafone az Accenture-t bízta meg azzal, hogy segítsen egy olyan egységes integrált vállalatirányítási rendszert (ERP) létrehozni, amellyel a Vodafone többek között az erőforrások hatékonyabb felhasználását, jobb információáramlást, nagyobb üzleti agilitást, illetve komolyabb ügyfél-orientációt remélhet.
Az Accenture ezzel a megbízással a Vodafone Csoport hároméves üzleti átalakítási programjában működik közre, amelynek célja, hogy a nagyobb hatékonyság érdekében a Csoporton belüli folyamatokat harmonizálja, a pénzügyek, a ellátási lánc, valamint a humánerőforrás kezelése terén. A folyamatok átalakítása és a rendszerbevezetés a csoport 17 vállalatát és egyéb központi szolgáltató funkciót ellátó szervezetét érinti.
Az Accenture – mint a Vodafone által preferált rendszerintegrátor – az információáramlás javításán túl, bizonyos üzleti folyamatok standardizálásával és centralizálásával is segít kiemelkedő hatékonyságot elérni.
Mark Bryant, az Accenture Vodafone Programjának ügyvezető igazgatója elmondta:“Az Accenture pár évvel ezelőtt már dolgozott a Vodafone-nal néhány olyan projekten, amellyel segített a Vodafone-nak, mint multinacionális vállalatnak, jövőjének újragondolásában. Az Accenture vállalatirányítási megoldásai a döntéshozóknak nyújtanak lehetőséget arra, hogy még versenytársaik előtt cselekedhessenek. Az Accenture a Vodafone-nak olyan egységes integrált döntés-támogatási megoldást segít létrehozni, amelyek segítségével pénzügyi, működési és egyéb információikat leghatékonyabban tudják elemezni és kézzelfogható anyagi javakká fordítani.”
Kapcsolódó cikkek
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.