Következő generációs CRM a felsőoktatásnak

OTS - Cégvonal, 2007. június 9. 09:18

A felsőoktatási ügyfélkapcsolati szoftverek (CRM) terén élvonalbeli Intelliworks, Inc., bemutatta következő generációs CRM platformját, az Oriont. Az alapjaiban átalakított, teljes egészében web-alapú és igény szerint alkalmazható Orion CRM az első kifejezetten a felsőoktatás sajátos igényeinek kielégítésére tervezett többfelhasználós szoftver szolgáltatás (Software as a Service, SaaS).

Az Orion az alábbi funkciók kiegyensúlyozott egységét nyújtja:

1. Gazdag felhasználói élmény - a leginkább felhasználóbarát és legelegánsabb felhasználói felület a felsőoktatásban

2. Telepítés nélkül - nem igényel semmiféle szoftver telepítést sem az egyetemi számítógép rendszerekben, sem a felhasználói számítógépeken

3. Gyors alkalmazásba vétel - órák alatt alkalmazásba vehető hónapokkal, illetve évekkel szemben

4. Folyamatos frissítés - gyors bővíthetőség új funkciókkal

Az Orion egyszerű használhatóságot, gyors konfigurálási lehetőséget és rövid alkalmazásba vételi periódust kínál web böngésző felületen keresztül. Mivel nem igényel külön szoftver telepítését, az Orion SaaS a meglévő rendszereknél és az intézmények saját fejlesztéseinél jóval hamarabb alkalmazásba fogható. Olyan feladatokat, mint például az adatfeltöltés vagy célzott marketing kampányok lefuttatása akár egy órán belül is el lehet végezni. A felhasználók egyedi eszközöket hozhatnak létre saját CRM honlapjukon marketing kampányaik, címlistáik, feladataik kezelésére.

A felsőoktatási intézményeknek az üzleti főiskoláktól kezdve a szakképzési intézményeken, a helyi főiskolákon át a non-profit intézményekig és az egyetemi programokig mind előnyére válik az Orion funkciógazdag, teljes egészében web-alapú SaaS rendszere.

Az Orion racionalizálja a felsőoktatási intézmények kapcsolati marketing és kommunikációs funkcióit, miközben javítja a különböző tanszékek és programok közötti interakciót. Teljes körű áttekintést nyújt a kapcsolatok és minden egyes kapcsolattal folytatott kommunikáció felett.

További részletek az Orion funkcióival és árazásával kapcsolatban a 2007 nyarán esedékes piaci bevezetéskor kerülnek közzétételre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59