20 millió adat egyetlen képernyőn
Akkor most képzeljük el egyetlen képernyőn cégünk történetének valamennyi értékesítését…
Annak ellenére, hogy gyerekjáték a használata, a Frauenhofer Intézet által kidolgozott eseti adatelemző logika felnőtt vállalatvezetők számára lett kitalálva. Az InfoZoom segítségével gyakorlatilag korlátlan méretű adatbázisban kereshetünk adatokat, és végezhetünk ad hoc elemzéseket igen gyorsan, informatikai végzettség nélkül is. Munkánk eredményét klasszikus üzleti ábrák és jelentések formájában jeleníthetjük meg, és exportálhatjuk más dokumentumokba.
A klasszikus listákkal és táblázatokkal dolgozva az esetek 99%-ában túl kicsi a képernyőnk az adatok áttekinthető ábrázolásához. Nehéz megtalálni, amit keresünk; bonyolult összehasonlítani az értékeket, könnyen elveszíthetjük rálátásunkat az összefüggésekre. A táblázatos megjelenítés kiterjedt adathalmazok kezelésénél válik igazán nehézkessé. Erre a problémára nyújt hatékony megoldást az InfoZoom, amely lenyűgözően új szemlélete révén terjedelmes – memóriakapacitástól függően akár 20 millió elemi sorból álló halmazokat is képes egyetlen képernyőn áttekinthetően megjeleníteni.
Az InfoZoom az adatkiválasztás egy teljesen új formáját képviseli: a felhasználó minden kattintással, mint egy nagyítóval, ráközelít, „zoomol” az őt érdeklő adatokra, azaz egy óriási halmazból igényei szerint csak az összefüggéseket vagy csak az őt érdeklő adatokat választva ki.
Az InfoZoom fejlesztését és forgalmazását jelenleg a hazánkban is jelenlévő német proALPHA csoport végzi, elsősorban a pénzügyi, a kereskedelmi és a humán vezetők igényeit szem előtt tartva.
Kapcsolódó cikkek
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Oracle Application Express 3.0
- SPSS-labor az ELTE Társadalomtudományi Karán
- Új világrekord: 4,1 millió tranzakció percenként
- Oracle TimesTen adatbázis-kezelő 7-es verzió
- Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Független kutatóintézet ajánlja az Oracle Data Mining szoftvert
- Nem használhatók az EMMA PIN-kódok januártól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.