Antenna Digital: Új, digitális, "kábel nélküli" kábeltévé-szolgáltatás
Egyedülállóan új programcsomag-struktúrával indul az Antenna Digital
Az egyéni igényekre szabott, rugalmas programcsomagoknak köszönhetően 14 programcsomagban csaknem száz csatorna közül választhatunk. A hét csatornát tartalmazó Induló csomag érdekessége, hogy a kábelszolgáltatók bevett gyakorlatával szemben már ennél a csomagnál is elő lehet fizetni a prémium csatornákra (HBO, HBO2, Cinemax ill. MaxPak). Az Alapcsomag további 23 adót tartalmaz, amelyet kiegészítve a négyféle tematikus csomag (Film, Ifjúsági, Aktív, Kultúra) is rendelkezésünkre áll. Még több csatornát nézhetünk a Családi csomag segítségével, amely összesen 58 csatornát és háromféle tematikus csomagot (Aktív, Ismeretterjesztő, Zene) kínál, míg az Extra csomag előfizetői ezt további 24 csatornával bővíthetik. Természetesen az utóbbi csomagok mellett is vehetünk fel prémium csatornákat, sőt emellett az előfizetők egyenként választható adókat is igényelhetnek.
Az egyes csomagokon belül Magyarországon még újdonságnak számító csatornákat élvezhetünk. Ilyen például az angol nyelvű Baby TV, amely hathónapos kortól kétéves korig nyújt programokat a gyerekeknek. A legkisebbeknek pszichológusok által összeállított képeket, ábrákat és zenéket tartalmazó műsorokat ajánlanak, amelyek segítik a csecsemőket a világ megismerésében. Szintén újdonságnak számít a vitorlázóknak szóló Sailing Channel és a borokkal kapcsolatos ismereteket terjesztő Wine TV, a Discovery két tematikus csatornája, a történelemmel és politikával foglalkozó Civilization illetve a tudományos filmeket vetítő Science, valamint a magas kultúrára fogékonyak érdeklődésére számot tartó angol nyelvű Performance Channel.
November 3-tól az Antenna Digital pesti ügyfélszolgálati irodája új környezetben, az Örs vezér téri Sugár Üzletközpont földszintjén várja hétköznap 10-20 óráig, hétvégén 10-16 óráig az előfizetőket és az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- Budapesten indít kábeltelefonos szolgáltatást a T-Kábel
- Emelkednek a kábeltelevíziós, csökkennek az internetes díjak
- Az EU-bizottság az Európai Bíróság elé viszi a magyar kábeltelevíziós szabályozást
- NHH: Ne gátolják a nagy szolgáltatók a kisebbek piacra lépését!
- Különféle TFT-LCD technológiák a Samsungtól
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- A Hitachi televízió-összeszerelő üzemet létesít Csehországban
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt
A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.
Különleges kedvezményekkel indítja a nyarat a Samsung
A nyár beköszöntével több sportesemény is elrajtol, itt az ideje a közös szurkolásnak. Ezzel párhuzamosan, 2024. június 3-án 10 órakor indul a Samsung fesztivál, a vállalat háromhetes promóciója, amely során a felhasználók 2024. június 24-én 9 óráig kedvezményekkel válogathatnak a Samsung legújabb zászlóshajó mobilkészülékei, tévéi és csatlakoztatható háztartási gépei közül*, hogy az új eszközökkel még magával ragadóbb szurkolói élményt élhessenek át a nyári meccsnézések alkalmával.
A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.