A HONOR az egyetlen okostelefon márka, ami növekedni tudott Európában!
Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentenek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy Európában általánosságban csökkent az okostelefonok eladása.
A Counterpoint Research a következőket emelte ki legújabb kutatásában:
- Általános visszaesés: Éves szinten 11%-os visszaesés látható az okostelefonok esetében 2023 harmadik negyedévében. Nyugat-Európában 8%, míg Kelet-Európában jóval magasabb, 15%-os az arány.
- Változó dinamikák: A visszaesés ellenére a HONOR sikeresen vette a piaci akadályokat, sikeresen erősítette meg pozícióját Európában
- Újra a legjobbak között: A HONOR volt az egyetlen márka a top öt brand közül, amely éves szinten növekedhetett, és ezáltal bekerülhetett ebbe a kategóriába
Ez azért is fontos, mert a HONOR Magic széria úttörő újításaival vagy a HONOR Magic V2 bevezetésével nem csak a kihívást jelentő európai piacban állja meg a helyét, hanem egyértelművé teszi, hogy érti a fogyasztók igényeit a nehéz gazdasági időkben. Mindezt úgy, hogy új ipari mércéket állít fel.
Kapcsolódó cikkek
- A HONOR megerősítette elkötelezettségét a nyílt kollaboráció iránt a Snapdragon Summit 2023-on
- 5 hasznos fotózási tipp a HONOR-tól a borús évszakra
- A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
- Díjeső a HONOR-nak Kínában
- A HONOR bemutatta a holnap okostelefonjait az IFA 2023-on
- A HONOR AIGC művészekkel együtt mutatja meg, milyen lehet a jövő divatja
- Kiderült, milyen kreatív interakciókra képes a hajlítható HONOR Magic V2
- A HONOR új hajlítható telefonját szereli szét egy influenszer
- HONOR 90: Alkotókra hangolva!
- HONOR 90: 200MP-es kamerájával kategóriája csúcsa
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.