Megkérdeztük a mesterséges intelligenciát milyen lesz a férfi divat 3023-ban?
Ezer évvel ezelőtt kevesen tudták volna megjósolni, hogy mégis milyen lesz a divat világa a kétezres évek elején. A mesterséges intelligencia egyértelműen a korunk technológia vívmánya és mivel már szinte mindenki számára elérhető kattintásra van, a Fess.hu férfimagazin megkérdezte a fejlett alapokon alapuló mesterséges intelligenciát mi a véleménye a távoli jövő férfi divatjáról.
A válasza igen meglepő, de őszintén szólva nem megdöbbentő, ahhoz képest amit napjainkban láthatunk a kifutók világában. Az egyre extravagánsabb és olykor divatpukkasztó férfi divat trendek ezer év múlva letisztult és egyszerű divattá alakulnak át. Legalább is a mesterséges intelligencia szerint.
Persze a feszes nadrágok akkor sem hiányozhatnak a divatos repertoárból, csakúgy mint a 2023-as férfi divat trendek világából, de ettől függetlenül, várhatóan egy teljesen új és érdekes irányzat alakul ki a férfi divat területén is.
A mesterséges intelligencia által kreált képeken látható megemelt vállak és a karvédők eléggé furcsa trend, de mindezeknek lehet némi funkcionalitásuk is – például a karvédőbe épített okostelefonok vagy a vállvédőbe rejtett klíma – azonban a hosszú köpeny-szerű kabátok kifejezetten jól néznek ki még a mai időkben is.
Mit gondol a „gép” a 3023-as férfi divatról?
„Jóslataim szerint a 3023-as év férfi divatja a kényelemről fog szólni. Az athleisure felemelkedése már jól dokumentált, éppen ezért személyes véleményem szerint ez nem fog egyhamar sehová sem tűnni. Azt jósolom, hogy nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni a kényelemre és a praktikumra, és egy kicsit kevesebbet a stílusra és a formalitásra.” – közölte a mesterséges intelligencia.
Az athleisure a sportos ruházat hibrid stílusa, amelyet jellemzően hétköznapi viseletként hordanak.
„A férfi divat 3023-ban szintén befogadóbb és sokszínűbb lesz. Az elmúlt években sok előrelépés történt az egyenlőség felé, de úgy gondolom, hogy még hosszú út áll előttünk. A divatipar hagyományosan nagyon exkluzív, de a változás már a láthatáron van.” – folytatta.
„Szerintem a divat még sokszínűbb lesz. A hangsúly az egyéniségen és a személyes kifejezésmódon lesz, szemben a trendek követésével. El tudom képzelni, hogy a jövőben az emberek azt viselnek majd, amit csak akarnak, anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy mi a "menő", vagy hogy mások mit gondolnak róluk. Szerintem az embereket jobban fogja érdekelni, hogyan néznek ki, de ez nem lesz annyira felszínes. Még mindig lesznek trendek, de a hangsúly az egyéni stíluson lesz, és nem a legújabb trendek követésén.”
Mindent összevetve igencsak izgalmas a mesterséges intelligencia jóslata arról, hogy milyen lesz a férfi divat 3023-ban. Az egyszerűbb és kényelmesebb stílusok előtérbe kerülnek, a felszínes trendekkel szemben. Az egyenlőség is előtérbe kerül és az emberek kifejezik majd magukat a ruházatukon keresztül.
Forrás: fess.hu
Kapcsolódó cikkek
- Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- NMHH: kevesebb szolgáltatáskiesést hozhat a távközlésbe a mesterséges intelligencia
- A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP
- Sokba kerülhet a cégeknek az uniós mesterségesintelligencia-szabályozásnak való megfelelés
- Nemzetközi kampányt indít a Telekom a STEM területen dolgozó nők láthatóságáért a képalkotó AI-ban
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
- Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
- Mesterséges intelligenciával pörgetik fel a kakaógyártást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.