A növekedés új szakaszába lépett a Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads
Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads is csatlakozott a több mint 800 tagot számláló, a teljes mobilhirdetési ökoszisztémát összefogó nemzetközi szakmai szervezethez, a Mobil Marketing Szövetséghez (Mobile Marketing Association – MMA). A tagság többek között a platform új növekedési szakaszát is fémjelzi; a Petal Ads 2020-as indulása óta kilencszeresére növelte hirdetői hálózatát, jelenleg naponta közel 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén.
A Huawei az év elején nevezte át hirdetési platformját, a HUAWEI Ads-et Petal Ads-re, ezzel is tükrözve a platform fejlődését. A névváltozás a növekedés új szakaszára reagál: 2020-as indulása óta a Petal Ads hirdetőinek száma kilencszeresére nőtt, hirdetésmegjelenítői hálózata pedig négyszeresére bővült, elérve a 360 ezret. A Petal Ads jelenleg közel napi 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén. Több mint 53 ezer alkalmazást integráltak a platformba – beleértve a hirdetési készleteket –, és a Petal Ads teljes forgalmának 40 százaléka Európán belülről érkezik.
A megújult platform most tagja lett a világszerte több mint 800 tagot számláló Mobil Marketing Szövetségnek (Mobile Marketin Association – MMA), amely összefogja a mobilhirdetés teljes ökoszisztémáját a technológiai megoldásoktól az értékesítésig. Az MMA-tagság révén a Petal Ads több mint 700 tagvállalattal működhet együtt, amelyek több mint 40 országot képviselnek. A Petal Ads mostantól a többi tagvállalathoz hasonlóan részt vesz a dedikált bizottsági csoportokban is, és közreműködik a mobil marketingre vonatkozó iparági, nemzeti és nemzetközi bevált gyakorlatok és iránymutatások kialakításában.
A Petal Ads elődje, a HUAWEI Ads tavaly júniusban csatlakozott a digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezetéhez, az IAB Europe-hoz (Interactive Advertising Bureau Europe), így a Petal Ads utódként tagja a szervezetnek, amelynek révén részt vesz a reklámipar szabványainak és szabályozásának kialakításában. A platform a jövőben is – a havi 730 millió aktív Huawei-felhasználóra épülő – összekapcsolt ökoszisztémában működik, és nagy hangsúlyt fektet a mesterséges intelligencia által vezérelt célcsoport meghatározásra.
Kapcsolódó cikkek
- Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
- Figyelemre méltó újítások a Huawei térképes szolgáltatásában
- Tovább bővül a mobiljáték-piac
- Kiterjesztett valóság alapú keresővel és virtuális lencsével újít a Huawei
- Új vezeték nélküli fülhallgatót hozott Magyarországra a Huawei
- A nők jelenthetik a gyógyírt a fokozódó mérnök- és informatikus hiányra
- Négymillió kép elemzése alapján készített átfogó tanulmányt a Huawei
- Huawei: 2030-ra egymillióra, a jelenlegi százszorosára nő az 5G-magánhálózatok száma
- 10 gigabites internetet és érzékelésre képes hálózatokat hozhat a mobilszélessáv új korszaka
- Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.