Új otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel
Új, otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel, amely révén az otthoni internettel együtt immár teljes körű otthoni ajánlatokat nyújt ügyfeleinek. Az otthoni tévézésre szánt Yettel TV szolgáltatás február 14-től nyílt tesztidőszakkal indult: a szolgáltató ügyfelei 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálhatják ki, akár 93+3 tévécsatornát kínáló csomagban is, ha új előfizetést kötnek OtthonNet vagy OtthonNet Pro tarifára.
Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette azon otthoni megoldásainak körét, amelyek bár mobilhálózatra épülnek, a technológia fejlődésének köszönhetően mégis képesek versenybe szállni az otthonokba hagyományosan vezetéken érkező – és ezért általában sok fúrás-faragással bevezetett – szolgáltatásokkal. A korábban elindított, országszerte elérhető OtthonNet-szolgáltatások után a most indult, nagyképernyős tévézés előremutató élményét kínáló Yettel TV-vel már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.
„A Yettel TV indulása hosszú távú, mobilközpontúságra építő stratégiánk újabb mérföldköve, amelyet a két éve kezdett, több tízmilliárd forintos beruházást igénylő hálózatmodernizációs folyamatunk tesz lehetővé. A 4G technológia kapacitásának növelése mellett folyamatosan bővítjük az 5G technológia elérhetőségét, ami lehetővé teszi, hogy kiváló ügyfélélmény mellett teljes körűen kiszolgáljuk az ügyfelek otthoni digitális igényeit, az otthoni internetezés mellett már a televíziózás terén is.” – mondta el Peter Gažik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.
Az otthoni tévézés új szintje a Yetteltől
A teljesen új műszaki háttérrel, új felhasználói felülettel és a hazai tévénézési szokásokhoz illeszkedő csomagokkal érkező Yettel TV egy internetalapú tévészolgáltatás, amely ötvözi a kábeltévézés és az online streamingplatformok előnyeit. A megvásárlást követően egyszerűen és gyorsan üzembe helyezhető és azonnal igénybe vehető szolgáltatás egy előfizetéssel összesen 30 eszközre telepíthető és egyidőben 3 eszközön használható. A Yettel TV három tarifacsomagra fókuszál, amelyek közül a legnagyobban akár 93+3 tévécsatorna is elérhető. A tévéműsorok egy része élőben és felvételről is megtekinthető, megállítható és visszatekerhető.
A Yettel TV a szolgáltató OtthonNet és OtthonNet Pro tarifáival, vagy lakossági számlás hangalapú tarifáival együtt rendelhető meg – az otthoni tévézéshez szükséges stabil hálózati élmény érdekében a Yettel az előbbieket ajánlja. A szolgáltatás tarifacsomagtól függően már akár havi 2000 forintos havidíjtól elérhető, és az ügyfelek rugalmasan átválthatják meglévő csomagjukat egy másikra, akár egy sorozat vagy bajnokság kedvéért. A Yettel TV S, M és L csomagokban a legnépszerűbb csatornák mellett megtalálhatók az RTL+ Active és a TV2 Play Prémium streamingszolgáltatások is. Az HBO Max pedig kedvezményes, havi plusz 1590 Ft-os áron megvásárolható a legnagyobb, Yettel TV L csomag mellé.
A szolgáltatás tévékészülékhez csatlakoztatható TV Box segítségével, mobilon és tableten a Yettel TV alkalmazásban, illetve számítógépről webes felületen érhető el, emellett rövidesen elérhetők lesznek az okostévékre letölthető applikációk is. A TV Box előnye, hogy olyan Android TV alapokra épül, ami a Yettel TV csatornáinak és funkcióinak elérésén túl a televízió ’felokosítását’, azaz alkalmazások telepítését, játékok futtatását és Google-szolgáltatások – mint YouTube, YouTube Music – elérését is lehetővé teszi az erre alkalmas készülékeken. A TV Box OtthonNet és OtthonNet Pro előfizetés megléte esetén bérelhető, 2 éves hűséggel havi 0 forintért.
Az új funkciókkal és tartalommal induló Yettel TV-t a szolgáltató ügyfeleivel közös teszteléssel indítja – amelynek során visszajelzéseikre is számít –, így az most 3 hónapig 0 forintos havidíjért próbálható ki új OtthonNet vagy OtthonNet Pro előfizetés vásárlásakor.
Kapcsolódó cikkek
- Ajándék mobiladatot kapnak a Prime csoportos ügyfelek
- Nem téma otthon a gyerekek online élete, pedig beszélni kellene róla
- Új szakember érkezik a Yettel Magyarország felsővezetésébe
- Több százezres nézettség és 10,5 millió forintos adomány a Yettel kampányának mérlege
- 35%-kal nőtt az ünnepek alatti adatforgalom a Yettel mobilhálózatán
- Így töltsük biztonságban az ünnepeket a kedvencünkkel
- Utolsó pillanatos ajándékötletek karácsonyra
- Kutatás: fontosnak tartjuk az adatbiztonságot, mégsem teszünk eleget a védelem érdekében
- Akciós HONOR X7 és HONOR 70 a Yettelnél
- Megvannak a Yettel fejlesztői verseny nyertes koncepciói
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
Építőipari innováció: egyedülálló vizsgálatot végeznek a Széchenyi István Egyetem munkatársai
Igazi kuriózum az a vizsgálat, amelyet a győri Széchenyi István Egyetem Építőanyag- és Szerkezetvizsgáló Laboratóriumában végeznek az intézmény munkatársai. Feladatuk egy piaci bevezetés előtt álló termék, a rozsdamentes acélból készített, hullámos gerincű gerenda viselkedésének feltérképezése. A hullámos kialakítás jelentősége, hogy a gerinc merevsége nagyobb a hagyományos, egyenes gerinchez képest, ezáltal csökkenthető a profil vastagsága, súlya, végső soron bekerülési költsége és az előállítás környezeti terhelése is.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.