Az oktatásba is beszáll a legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonosként csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia csapatához. A vállalkozás a jövő év első felében indítja el a hazai piacon hiánypótló, kifejezetten az e-kereskedelmi területen elhelyezkedni, vagy a területen magukat fejleszteni kívánók számára nyújtott gyakorlatorientált e-learning képzéseit.
Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői, friss vállalkozásuk a tervek szerint 2023. első hónapjaiban debütáló, teljes egészében e-learning-alapú oktatási tevékenységén keresztül jól képzett munkaerőt biztosít majd a munkaerőhiánnyal küzdő e-kereskedelmi szektornak. Az akadémia képzései nem csupán az online kereskedelem iránt érdeklődők számára lesznek érdekesek, hanem a már e szektorban dolgozók számára is lehetőséget nyújtanak majd készségeik fejlesztésére a beosztottaktól kezdve akár a cégvezetőkig.
Jól ismert online szakember csatlakozik az akadémiához
Várkonyi Balázs 2022 végén csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia öt társalapítójához, akik közül mindenki azonos arányú részesedéssel bír a vállalatban. Várkonyi több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a magyar online kereskedelemben, hiszen 2001-ben, 21 éves korában társalapítója volt a később piacvezetővé vált Extreme Digitalnak, amely 2019-ben jelentette be fúzióját az eMAG-gal. Várkonyi Balázs vezetése alatt zajlott le a két vállalat fúziója, a cég igazgatótanácsának elnökeként jelenleg a régiós piacokon való bővülésért felel.
Az Ekereskedelmi Akadémiát a hazai online kereskedelem öt ismert szakértője alapította meg: Borovics József (inSPORTline.hu, CsomagPlusz.hu, Kuplio.hu), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Schmidt Richárd (Alinda.hu),Tátrai Norbert (Alinda.hu), Zabari István (Lumenet.hu). Az akadémia ügyvezetője Léner Brigitta, aki több mint tíz éven át irányította a távoktatásra specializálódott ELO hazai leányvállalatát, így jelentős gyakorlati tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.
Hiánypótló képzéseket indítanak
Az Ekereskedelmi Akadémia tervezett képzései az internetes kereskedelem spektrumának jelentős részét lefedik majd az online kereskedő optimális cégstruktúrájától kezdve a pénzügyi ismeretekig, többek között a hazánkban még gyerekcipőben járó affiliate marketingben és az influencermarketingben rejlő lehetőségek kiaknázásának hatékony módjaival együtt.
Mivel a képzés teljes egészében e-learning alapokon folyik majd, a résztvevők kényelmesen, saját időbeosztásuk szerint haladhatnak a tananyagokkal. Az e-learning az Ekereskedelmi Akadémia esetében nem csupán előzetesen rögzített, videós tartalmakat takar, hanem teljesértékű learning management system (LMS) keretében folyik a képzés, ami így tudásellenőrzésre és vizsgázásra is lehetőséget ad.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több női érdeklődő a logisztikai képzések iránt
- Ez lesz a következő években a 4 legfontosabb soft skill
- Nemzetközi módszerekkel bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány
- A 2021-22-es tanévben is folytatódik a Siemens Mobility Kft. ösztöndíjprogramja
- Egyetemről a világpiacra
- Nem vettek fel egyetemre? – Ne keseredj el, inkább tanulj szakmát!
- Stratégiai megállapodást kötött a Corvinus és a PMI Budapest
- Online felkészítő tananyaghoz kapnak hozzáférést díjmentesen az érettségizők
- Oktatóvideós tanulás: új magyar e-learning oldal indul
- Közös képzéseket indít a Széchenyi István Egyetem és a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.