Bajusszal és focival kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya
Ötödször tartották meg a „Movember – Bajusszal az egészségért” hónapot a Bridgestone tatabányai gyárában, és mivel a 2022-es futball világbajnokság kezdete is rendhagyó módon novemberre esik, izgalmas, labdarúgással kapcsolatos játékokkal hívták fel a figyelmet a szűrővizsgálatok és férfiegészség fontosságára.
„Az egészség telitalálat!” – így hangzik a Bridgestone Movember kampányának mottója. A tatabányai gyár idén a 2022-es, Quatarban rendezett foci VB apropóján futballhoz kapcsolódó játékokkal és aktivitásokkal hívta fel a figyelmet a rendszeres szűrővizsgálatok és a megelőzés fontosságára. A kampány célja minden évben az, hogy a dolgozókat játékosan, de mégis lényegre törően tájékoztassák a betegség valós veszélyeiről és növeljék a szűrővizsgálaton résztvevők számát.
Most, novemberben a kollégák online kvízekkel és játékos aktivitásokkal szállhattak harcba egy Bridgestone mezért és a VB hivatalos Adidas labdájáért. A futball jegyében a kihívást keresők egy speciális, kapusok és F1-es pilóták által használt reflexfal segítségével mérhették össze ügyességüket, a házi VB TippMix-en pedig a szerencséjüket.
A dolgozók részére biztosított tizenegy ingyenes szűrési alkalom fontosságát a Ments Manust Mozgalom tette tanulságossá prevenciós előadással az önvizsgálatról, és a tévhitekről. Segítségükre volt Bridget Stone, a márka hősnője, aki a meggyőzés erejével hatott a férfi kollégákra. Ahogy mindig, az érdeklődőknek most is volt lehetőségük feltenni a kérdéseiket.
„A gyár létszámát tekintve 70 százalékban férfiakból áll. Októberben, a B-Pink kampányunkkal a mellrák elleni küzdelemre, így a nőkre koncentráltunk, novemberben azonban megmutattuk, hogy a férfi kollégák is számíthatnak a támogatásunkra. Minden évben igyekszünk kreatív módon felhívni a figyelmet a rendszeres prosztatarákszűrés és az általános egészségmegőrzés fontosságára. Idén a kollégák a mindenki által szeretett futball jegyében mérhették össze ügyességüket és tudásukat. Úgy gondolom, nem csak a góloknak örülhetünk együtt a hónapban, hanem annak az összefogásnak is, amit a gyár dolgozói tanúsítottak az egészségük érdekében” – mondta Topolcsik Melinda ügyvezető igazgató.
A Bridgestone Tatabánya kiemelten fontosnak tartja dolgozói mentális és fizikai egészségének megóvását. Utóbbit például folyamatos, ingyenes szűrésekkel, oltásokkal erősítik, a lelki egészséget pedig tanácsadással, a családok támogatásával és színes programokkal támogatják.
Összefoglaló videó a kamányról:
Kapcsolódó cikkek
- Költségcsökkentés prémium teljesítménnyel
- Bridgestone Blizzak LM005 tesztgyőzelem az AUTO BILD Sportautó 2022-es téli gumiabroncstesztjén
- Páratlan teljesítmény nedves útfelületen
- A Bridgestone idén a négylábúakat támogatja munkatársai szavazatai alapján
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Versenypályára és a sebesség szerelmeseinek szánt új Bridgestone gumiabroncs
- Hidrogénüzemű járművek gumiabroncsait fejleszti a Bridgestone
- Integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást indít a Bridgestone
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.