Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
Az „Inspiration Ahead” szlogen jegyében az OPPO új AR Experience standdal emlékezik a wimbledoni Center Court 100 éves évfordulójára. A standon a látogatók a kiterjesztett valóságon keresztül is átélhetik a bajnokság mozgalmas történetét, és találkozhatnak a múlt ikonikus teniszsztárjaival. Az AR bemutató azokat az egyedülálló és értékes pillanatokat tartalmazza a verseny történetéből, amelyek azt napjaink leghíresebb sporteseményévé tették.
Az OPPO 4. éve Wimbledon globális partnere
„Az Inspiration Ahead szellemiség arra ösztönöz bennünket, hogy a siker felé vezető úton mindig maradjunk eltökéltek, őrizzük meg önbizalmunkat és kiegyensúlyozottságukat, bármilyen nehézséggel is kerüljünk szembe. Az OPPO a wimbledoni teniszbajnokság támogatásával ezt az inspiráló szellemiséget kívánja közvetíteni, illetve az OPPO technológiai innováció területén szerzett legfrissebb tapasztalatait kívánja kommunikálni a felhasználók felé az egész világon” – mondta William Liu, az OPPO elnöke és globális marketingért felelős alelnöke.
OPPO CybeReal 2.0
Az OPPO immár negyedik éve teszi lehetővé fejlett képalkotó technológiáival a teniszrajongók számára, hogy szemtanúi legyenek, megörökítsék és megosszák a leglélegzetelállítóbb pillanatokat. Az AR élményt az OPPO CybeReal 2.0 technológia biztosítja, amely képes nagyméretű és dinamikusan összetett környezet rekonstrukciójára. A fejlett megoldás rendkívül pontos pozicionálást és tájolást biztosít a fizikai környezetben, miközben rendkívül alacsony az energiaigénye az olyan fejlett Android okostelefonok használatával, mint az OPPO zászlóshajója, a Find X5 Pro.
Kapcsolódó cikkek
- A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
- Bővül a Nokia G-szériája
- Varázsolj profi képeket az okostelefonoddal!
- Csúcstechnológiájú okoseszközök sorát mutatta be a Huawei
- Bivalyerős processzorokkal debütál a POCO F4 és a POCO X4 GT
- Az OPPO sikeresen tesztelte a hálózati forgalom particionálását lehetővé tévő 5G technológiát
- A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
- Művészfilmet készítettek a HONOR Magic4 Pro segítségével
- A mobil képalkotás jövője a Counterpoint Research webináriumának témája
- IDC: visszaeshet az idén az okostelefon-kiszállítás globálisan
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.