Ruhaápolási megoldások mesterséges intelligenciával
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a továbbfejleszthető ruhaápolási megoldásaiban (upgradeable appliance) alkalmazott mesterséges intelligencia-technológia megkapta a biztonságtudomány globális vezetője, az Underwriter Laboratories AI-algoritmusokra vonatkozó reprodukálhatósági tanúsítványát.* A háztartási gépek piacán most első ízben kiadott hitelesítés bizonyítja az LG mesterséges intelligencia alapú, közvetlen meghajtást alkalmazó AI DD technológiájának fejlett képességeit. A gépi mélytanulást alkalmazó technológia azonosítja a mosásra vagy szárításra váró szövetek típusát, majd az alapján minden egyes töltetnél az ideális ciklust és beállításokat alkalmazza.
Az LG AI DD az első olyan ruhaápolási eszközben használatos mesterséges intelligencia-megoldás, amely megkapta a világ egyik vezető biztonságtudományi kutatóintézete, az Underwriter Laboratories (UL) hitelesítését. A cég legmodernebb technológiáját átfogó vizsgálatnak vetették alá, hogy igazolják képességeit. Az UL a tesztek során számos kritériumot mért, például az LG által használt mélytanulási adatok alkalmasságát és az algoritmus teljesítményét a tényleges használat során.
Az LG AI DD technológiával felszerelt ruhaápolási eszközei nagyobb kényelmet és kíméletes szövetkezelést nyújtanak a felhasználók számára. A forradalmi AI DD a gépi mélytanulás lehetőségeit használja ki, amely technológia lehetővé teszi a gépekbe épített számítógépek számára, hogy önállóan gondolkodjanak és tanuljanak, és ez alapján automatikusan meghatározzák az optimális mosási mintát minden szövettípushoz. Az LG intelligens mosó- és szárítógépei minden egyes töltetnél képesek azonosítani a ruhamennyiség súlyát és puhaságát, így minden alkalommal kiváló eredményt garantálnak, a ruhák és az ágyneműk pedig frissek és tiszták lesznek, miközben kevésbé károsodnak a textíliák.
Az LG saját mesterséges intelligencia-technológiáját számos más szervezet is elismerte, köztük a Korea Testing Laboratory (AI biztonsági tanúsítvány) és a Korean Standards Association (AI+ tanúsítvány).
Az LG idén további innovatív megoldásokkal egészítette ki háztartási gépeinek képességeit, a továbbfejleszthető készülékek (upgradeable appliances) koncepciójának bevezetésével. A felhasználói kényelmet segíti, hogy az LG bővíthető gépeihez új funkciókat adhatunk szoftveres és hardveres frissítésekkel, amelyek a ThinQ mobilalkalmazáson keresztül érhetők el.
„Az, hogy az LG élvonalbeli mesterséges intelligencia-technológiája a piacon elsőként kapta meg az UL hitelesítését, bizonyítja vezető szerepünket a háztartási gépek globális piacán” — mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartási gép és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Az LG a jövőben is még magasabb szintekre emeli majd a felhasználói élményt. Célunk, hogy könnyebbé tegyük a mindennapi életet innovatív háztartási gépeinkkel, amelyek legújabb AI-megoldásainkat és egyedi ruhaápolási technológiáinkat alkalmazzák.”
________________
* A tanúsítvánnyal ellátott termékek jelenleg csak a koreai régióban kaphatók.
Kapcsolódó cikkek
- Így gondolkodunk a távmunkáról
- Állás helyett vállalkozás – nagy robbanás történt Magyarországon
- Az LG Objet kollekció arany minősítést kapott a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
- Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI
- UV-fénnyel fertőtlenítő robotot mutatott be az LG
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Okos funkciókkal ellátott sütők az LG-től
- Az LG és a Qualcomm közösen fejlesztik az autós felhasználói élményt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.