Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!

forrás: Prím Online, 2022. május 18. 10:54

Az eMAG-Extreme Digital alapvetően az online akciós ajánlatok specialistája, 2022-ben is csatlakozott a Glamour-napokhoz, hogy még több női vásárlót érjen el. Bár sokan továbbra is hagyományos módon, kuponfüzetből kivágható kedvezménykuponokkal vásárolnak ilyenkor, semmiképp nem nevezhetők régivágásúnak ezek az ügyfelek: az eMAG-Extreme Digital statisztikái alapján a kuponos rendeléseknek csupán töredékét vették át személyesen, a legtöbben eMAG easybox csomagautomatába kérték az akciós tisztító- és mosószert, szépségápolási cikket és más termékeket.

Annak ellenére, hogy a legtöbb akciós kampányát online bonyolítja, az eMAG-Extreme Digital nemcsak az online, applikáción elérhető, hanem a hagyományos, kuponfüzetből kivágható kuponokban is komoly lehetőséget lát. Az idén április közepén zajlott Glamour-napok alkalmából kiadott magazinból kivágható, illetve a magazin applikációjából letölthető kuponok alkalmazásával termékkategóriától függően 11-18 százalékkal több női vásárlót ért el, mint a “szokásos” árleszállítási akciókkal.

 

Már profi online vásárlók a kuponos ügyfelek

Az eMAG-Extreme Digital statisztikái szerint a Glamour-kuponokat beváltók 2022-ben már nem számítanak konzervatív, a hagyományos vásárlási szokásaikhoz ragaszkodó, plázákban személyesen vásárló ügyfeleknek. Egyre többen használják a magazin applikációját a kedvezményes, kuponos vásárláshoz, és rendelnek online, kiszállítással akciós termékeket.

 

Ezt támasztja alá az is, hogy az így érkező rendelések 46 százalékát eMAG easybox csomagautomatában vették át – míg egy átlagos eMAG.hu-s rendelés esetében csak kevesebb mint fele ennyien (20 százalék körül) élnek ezzel a kényelmes átvételi móddal. A Glamour-napi rendelések 37 százalékát házhoz szállítással kérték, és csupán a vásárlók 14 százaléka élt a bolti átvétel lehetőségével (a fennmaradó 3 százalék egyéb, például csomagponti átvételt választott). Az internetes vásárlással szembeni magas bizalmat támasztja alá az is, hogy a kampányban a hétköznapinál jóval magasabb arányú volt az online bankkártyás/utalásos fizetés, csak kevesen választották az átvételkor való fizetést.

 

 

“Az easybox automatákba kért szállítás nem véletlenül volt népszerű a Glamour napok alkalmával is, hiszen online rendelés és csomagautomatába történő szállítás esetén a vásárlók elkerülhetik a plázákban ilyenkor kialakuló tömeget, a vásárlást szó szerint bárhol és bármikor meg tudják ejteni, nem kell a nyitvatartási időhöz igazodni. Jelenleg már az ország több, mint 450 pontján van easybox automatánk, így kényelmesen, akár munkából hazafelé menet is felvehetik az ügyfelek a megrendelt csomagot”  – mondta el Szauter Zsolt, az eMAG-Extreme Digital marketingigazgatója.

 

Mosás, tisztítás és szépségápolás volt a sláger

A 2022-es Glamour-napok slágertermékei a nagy kiszerelésű mosó-, mosogató-, és tisztítószerek voltak, amelyekből közel harmincezer darabot rendeltek az eMAG.hu-ról, több százmillió forintos forgalmat generálva. Ezen kívül a szépségápolási, tisztálkodási, hajápolási cikkek és eszközök, valamint a szexuális egészségügyi termékek voltak népszerűek a kuponos vásárlók körében.

 

Egy tipikus vásárló a Glamour-napok eMAG-os kínálatából 5,2 darab terméket rendelt, ami több mint duplája a hétköznapi ügyfeleknél, akik átlagosan 1,6 terméket raknak a kosárba. Ugyanakkor egyértelmű, hogy az extra olcsó termékeket keresik a kampány alatt a vásárlók, átlagos kosárértékük nagyjából a harmada volt egy nem kuponnapos vásárlókénak.

 

“Azt látjuk, hogy az online vásárlás térnyerésének legfőbb mozgatórugója a gyorsan pörgő termékek felé terelődő, egyre sűrűbben online vagy hibrid módon vásárló felhasználókban rejlik, és sokkal kevésbé jellemző már az újonnan, frissen online térbe lépő fogyasztó. Mind amellett, hogy ilyenkor felkészültebben tudnak vásárolni, az is a tudatos vásárlás részévé vált, hogy időt, energiát és ezáltal akár erőforrásokat spórolva tudják beszerezni azokat a termékeket, amire rendszeresen, akár napi-,heti szinten szükségük van” – kommentálta a kuponos vásárlási szokásokat Szauter Zsolt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei

Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban. 

2024. április 29. 19:48

Az Európai E-sport Szövetség tisztújításán magyar tisztségviselő is bizalmat kapott

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.

2024. április 29. 18:05

2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.

Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja. 

2024. április 29. 16:13

Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait

Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.

2024. április 29. 14:41

Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit

2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t. 

2024. április 29. 13:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14