Beindítanád a karriered 24 óra alatt?
A telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének választott* Magyar Telekom harmadik alkalommal indítja el Kickstart gyakornoki programját, melynek különlegessége, hogy a kiválasztás garantáltan 24 óra alatt megtörténik. A jelentkezés május 26-án reggel indul és másnapra kiderül, ki lesz az a 28 egyetemista, akik azonnal elindíthatják karrierjüket a Telekomnál.
A Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország harmadik alkalommal szervezi meg egyetemistákat célzó karrierprogramját Kickstart néven, melynek keretében 28 pozícióra várják a fiatal tehetségek jelentkezését. Az érdeklődők május 4-én 12.00-tól nézhetik meg az álláslehetőségeket és iratkozhatnak fel a program weboldalán, a kiválasztási folyamat pedig május 26-án indul. Ennek első lépése az önéletrajz feltöltése és egy videóinterjún való részvétel. Akik ezt sikerrel teljesítik, másnap online assesment centeren vesznek részt. A Telekom instant visszajelzést ígér: a jelentkezéstől számított 24 óra leforgása alatt kiderül, kik vehetnek részt az egy éves gyakornoki programban. A jelöltek népszerű és a munkaerőpiacon értékes kompetenciákra építő pozíciókra jelentkezhetnek IT, műszaki, marketing-kommunikációs, pénzügyi területre.
A felvételt nyert Kickstart gyakornokok a telekommunikációs szektor megismerése és a szakmai tudás mélyítése mellett gondosan összeállított fejlesztési folyamatban vesznek részt, melynek fókuszában az önismeret, prezentációs képesség, kommunikációs készség és az agilis metodológia áll. A program végén három hónapos projektfeladat vár a gyakornokokra, mely során non-profit szervezetekkel kell együttműködniük, értékteremtő támogatást nyújtva számukra egy közösen megfogalmazott cél érdekében.
„A fiatalok nem szeretnek hetekig várni a visszajelzésre, ezt az igényt meghallottuk és beépítettük gyakorlatunkba. Azt ígérjük, hogy a digitális toborzás segítségével rekordidő alatt kiválasztjuk a legtehetségesebb fiatalokat, akik számára az egyéves programban felelősséggel járó szakmai feladatokat, agilis keretrendszerben való működést és kiemelkedő képzési portfoliót biztosítunk. A program leteltével szeretnénk, ha minél több fiatal maradna nálunk főállásban is, hogy közösen dolgozhassunk Magyarország digitalizációján. Kickstart programunk eredményességét mutatja, hogy az elmúlt két évben nálunk főállásban elhelyezkedő korábbi gyakornokaink 92%-a hosszútávon gondolkodik a Telekomban és jelenleg is vállalatunknál dolgozik.” – foglalta össze a program legfontosabb elemeit Sziget Ágnes, a Magyar Telekom Talent Experience CoE Lead-je, aki maga is gyakornokként kezdte karrierjét a vállalatnál.
A program hosszú távú célja a szakértői és vezetői utánpótlás biztosítása, így az egy év letelte után a tehetségeknek különböző karriertervező alkalmat, talentbrókert és közösségépítő programot biztosít a Telekom, segítve a vállalaton belüli elhelyezkedésüket és előre lépésüket.
___________________
* Randstad Employer Brand Research 2022
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságukat túl-, az adathalászat veszélyeit alábecsülik a hazai kisvállalkozások
- Megújul a Telekom TV portfóliója és nem lineáris TV szolgáltatása
- Kisvállalkozóknak segít a Telekom szolgáltatása
- Segítség az Ukrajnában tartózkodó Telekom ügyfeleknek
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Újabb nemzetközi építészeti díjat nyert a Telekom Székház
- Extrákkal bővített közvetítés a téli olimpiai játékokról a Telekomnál
- 6 GB mobilnet a Telekom KKV ügyfeleinek a digitális elképzelésekhez
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- A Telekom elindítja a magyar podcast világ legfontosabb gyűjtőhelyét
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.