XIX. Simonyi Konferencia
Magyarország legnagyobb, kizárólag egyetemi hallgatók által szervezett éves szakmai rendezvényét tartja 2022. április 27-én a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Simonyi Károly Szakkollégiuma, ahol mindenki bepillanthat a villamosmérnöki és informatikai szakma aktuális fejlesztéseibe, olyan neves cégek által, mint a Vodafone, a Google, a Nokia, és még sokan mások.
Az egy év után újra jelenléti formában debütáló rendezvényt a cégek megkeresésétől és felkérésétől kezdve, a többkamerás közvetítésen és hangosításon át a helyszíni munkálatokig egyetemi hallgatók bonyolítják le tanulmányaik mellett, a szabadidejükben.
A tizenkilencedik alkalommal megjelenő konferencián az ipar úttörő technológiáival ismerkedhetnek meg az érdeklődők: többek között fejlesztéseinek kulisszái mögé vezet be minket a tech óriás Google és a Nokia, de emellett az informatikai szakma hazai húzónevei is képviseltetik magukat, úgy, mint a SAP, a Sicontact, a Snapsoft, az ICF Tech, vagy az Abesse.
A szakmai rendezvény az ipar egyik nagy dobásáról is lerántja a leplet: a Vodafone 2025-ig kitűzött terve, hogy technológiai-telekommunikációs vállalattá váljon. A BME I épületében a Vodafone egy egyedülálló előadással tárja fel, milyen szerepet játszik a kvantumtechnológia a cég víziójában, és hogyan valósulhat meg a gyakorlatban a kvantumszámítógépek által generált grandiózus számítási kapacitások kora az iparban.
A Simonyi Konferencia szakmaiság és kíváncsiság: a szakkollégium tagsága olyan, gyakran hiányolt lehetőségeket hoz el a villamosmérnöki és informatikai szakma iránt érdeklődők számára, mint az interaktivitás. A két teremben zajló előadások után a hallgatóságnak lehetősége nyílik kérdéseket feltenni az előadóknak a legfrissebb technológiákkal kapcsolatban.
Emellett a rendezvény egyik sajátossága az előadások szüneteiben zajló expó, amelyen a résztvevők közvetlenül találkozhatnak a cégek képviselőivel, lehetőséget nyitva a karrierépítés előtt is.
A térbeli korlátok természetesen nem állnak a tudás útjába: a Konferencia két termének előadásait HD-minőségű, több kamerás közvetítés segítségével követhetik az érdeklődők.
A tudásvágyat is díjazzuk: a Konferencia regisztrált résztvevői között értékes nyereményeket, egy gaming monitort és három ajándékutalványt sorsolunk ki az esemény végén.
A 2003 óta minden évben megrendezett Konferencia iránt évről évre nagyobb az érdeklődés, tavaly több mint 1000 fő regisztrált. A rendezvénylátogatás ingyenes, viszont a részvételi szándék előzetes regisztrációhoz kötött.
Magyarország legnagyobb, kizárólag hallgatók által szervezett szakmai rendezvényére a konferencia.simonyi.bme.hu oldalon jelentkezhetnek, ahol minden további információt is megtalálnak a rendezvényről.
Kapcsolódó cikkek
- Elkezdődött Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciája
- Jövőkeresés egy bizonytalan jelenben
- Nemzetközi összehasonlításban is sikeres a magyar vállalkozásfejlesztési rendszer
- Intralogisztikával kapcsolatos fejlesztés zárult a BME-n
- Hibrid formában jön a Startup Safari
- Spanyol, olasz, francia és magyar tudósnők Budapesten
- A jövőbiztos energiaellátást kutatja a BME és az MVM
- Átlag feletti jövedelemre számíthatnak a BME-n végzettek
- Nemzetközi projekt nyitókonferenciáját rendezte a Széchenyi István Egyetem
- Stretch konferencia: Továbbra is a járvány-helyzethez való alkalmazkodás jelenti a legnagyobb vezetői kihívást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.