A Fujitsu egymillió dolláros co-creation metaverzumot indít
A Fujitsu bemutatja új virtuális co-creation metaverzumát, amely ösztönzi a korai kreatív párbeszédet az ügyfelek és a partnerek között. A felhasználói tesztelés során már több mint 700 foglalkozást lebonyolító Fujitsu CX Lab egyedülálló virtuális élményt nyújt a jövőbeni digitális átalakulásról szóló „metabeszélgetésekkel”.
A Fujitsu 1 millió dolláros beruházással létrehozott CX Lab metaverzuma gyors, sokszínű és diszruptív üzleti értéket teremt és ösztönzi a digitális átalakulást az ökoszisztémában. Az CX Lab koncepció rövid, könnyen fogyasztható és kézzelfogható ügyfélélménnyel (CX) egészíti ki a Fujitsu globális co-creation programját négy technológiai területen: hibrid felhő, a jövő munkahelye, SAP-optimalizálás, adatvezérelt átalakulás.
A koncepciónak két dimenziója van. Egyrészt hasznosítja a virtuális együttműködés digitális változást ösztönző kultúráját, és lehetővé teszi, hogy az ökoszisztémák kölcsönösen megtermékenyítsék egymást az új ötletek egyszerű és gyors megosztásával. Másrészt pedig elismeri, hogy az emberek kreatívabban reagálnak az új, stimuláló környezetekben. Az CX Labs egy aprólékosan megtervezett metaverzum, amely egyedi, magával ragadó és izgalmas co-creation térben ötvözi egymással a két dimenziót.
Dr. Michael Lettenberger, az EHF IP ügyvezető igazgatója elmondta: „A Fujitsu CX Lab bemutatója lenyűgöző élmény volt számunkra. A Fujitsu egyértelműen megelőzi a piacot az ökoszisztéma-alapú együttműködési modellek alkalmazásában. Az embereknek elegük van a virtuális megbeszélésekből, valami másra vágynak. Az eddig látottak alapján biztosak vagyunk benne, hogy a CX Lab több szempontból is pozitívan tudja befolyásolni a kreativitást és a kölcsönösen előnyös ötletgenerálást."
Leigh Schvartz, a Fujitsu konzultatív értékesítésért felelős vezetője hozzátette: „Rendkívül kedvező visszajelzéseket kaptunk az ügyfelek bétatesztjéből. A virtuális co-creation jól működik, de a folyamatos otthoni munkavégzés stagnáláshoz vezet. Az embereknek hiányoznak az új környezet ingerei. Erre reagálva született meg a Fujitsu CX Lab, amely most már minden ügyfelünk és partnerünk számára elérhető a metabeszélgetésekhez.”
Kapcsolódó cikkek
- Önkiszolgáló pénztárgépek az Egyesült Királyság ruházati üzleteiben
- Az IBM felpörgeti a beruházásokat Közép-Kelet-Európában
- Vékony és könnyű munkaállomás tartalomkészítőknek
- A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében
- A Fujitsu maximumra növeli a munkahely rugalmasságát és a mobilitást
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- A Fujitsu kisebb, nagyobb teljesítményű FUTRO vékony kliensekkel jelentkezik
- Az MSK Group a SELECT innovációs díj nyertese
- A Fujitsu élen jár a munkavégzés átalakításában
- A megújult Fujitsu PRIMERGY szerverekkel a KKV-k felgyorsíthatják digitális átalakulásukat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.