Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt

forrás: Prím Online, 2022. február 11. 21:17

Digitális átalakulását felgyorsítva az Affidea - a fejlett képalkotó diagnosztikai eljárások, járóbeteg- és rákellátás legnagyobb európai szolgáltatója, amely 15 országban 319 orvosi központtal van jelen -  egy új HR információs rendszer (Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM) bevezetését jelentette be. 

Az új humán erőforrás információs rendszer (HRIS) bevezetése fontos részét képezi a vállalat széleskörű digitális stratégiájának: szabványosított és automatizált folyamatokkal egyszerűsíti és korszerűsíti a működést, hatékonyabb elemzési képességgel rendelkezik és rálátást biztosít a munkavállalók teljesítményére, miközben csökkenti a HR manuális feladatait csökkentve ezáltal a csapat leterheltségét. A digitalizáció az Affidea működésének középpontjában áll, általa a vállalat vonzó munkáltatóvá és a legjobb páciensélményt nyújtó egészségügyi szolgáltatóvá válik.

 

Az Oracle Cloud HCM platform egyetlen egy adatforrásban teszi elérhetővé az Affidea számára a munkavállalók, szerződött partnerek és megbízott szakemberek készségeire és képesítéseire vonatkozó információkat. Ezzel hozzájárul a speciális klinikai szaktudás csoporton belüli egyöntetű eléréséhez, valamint a klinikai ellátás, a vállalat teleradiológiai és távegészségügyi szolgáltatásainak kiterjesztéséhez az egyes országok között. Az Affidea-szerte bevezetett Oracle rendszer további előnye a folyamatos klinikai oktatási gyakorlat jobb menedzselése, így az adott szakmai közönség saját igényeire szabott speciális klinikai képzésekhez fér hozzá, valamint megvalósul a szakértői csoportokon belüli tudáscsere, amely elősegíti a legjobb gyakorlatok átadását a belső egészségügyi szakmai hálózatokon belül.

 

affidea.com

 

A 15 ország HR csapatai számára jobb analitikai és jelentéstételi képességeket biztosító megoldás a vállalat HR tevékenységét és személyzeti adatkezelését teszi hatékonyabbá, GDPR-kompatibilis környezetben, a jelenlegi folyamatok bizonyos szintű automatikussá tételével megalapozva a további automatizálást. A megoldást a következő országokban vezették be: Bosznia & Hercegovina, Horvátország, Cseh Köztársaság, Görögország, Magyarország, Olaszország, Litvánia, Hollandia (Corporate HQ), Lengyelország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Törökország és Írország.

 

Justyna Tyborowska, az Affidea csoport vezető alelnöke és HR igazgatója kijelentette: „A digitális átalakulás és az orvosi, valamint az operatív folyamatok folyamatos fejlesztése kulcsfontosságú elemei az Affidea növekedési stratégiájának, amelynek célja, hogy szabványosított, csúcsminőségű, költséghatékony egészségügyi szolgáltatásokat, valamint kiemelkedő beteg- és beutaló-orvosi élményt kínáljon. Innovációs kultúrával erősítjük digitalizációnkat a csoporton belül, így olyan technológia orientált gyakorlatot hozunk létre, amelyek javítják a munkamódszereinket és lehetővé teszik a vállalkozással kapcsolatos értéknövelő tevékenységekre való összpontosítást.  A globális HR megoldás megvalósítása konkrétan fémjelzi digitális stratégiánkat, adatalapú menedzsment működésünket, valamint erős bázist teremt a további automatizáláshoz és integrációhoz más vállalatok rendszereivel, ezzel az Affideát vezető digitális egészségügyi szolgáltatóként pozícionálja”. 

 

Az Oracle Cloud HCM Cloud az Affidea összes országában bevezetésre került, és ez az Affidea ERP megvalósításának első lépése az egész csoportban. A megvalósítást az Oracle Consulting végezte, amely országonként segítette az Affideát a projekt megvalósításában. A lépésről-lépésre történő bevezetés megkönnyítette az Affidea számára a megoldás implementációját és azt, hogy valódi tulajdonosává válhassanak az új globális HRIS felhő alapú rendszernek.

 

”A vállalatok most minden eddiginél magasabb munkavállalói elvárásokkal néznek szembe.  A ma dolgozói azonnali hozzáférést, személyre szabott tartalmat és könnyen használható rendszereket keresnek.  Ezek az igények arra buzdítják a HR szakembereket, hogy átgondolják a teljes munkahelyi élmény megközelítésének módját.  Az Oracle komplett megoldása, amely minden HR folyamatot összekapcsol a felvételtől a nyugdíjba vonulásig, segít az Affideának abban, hogy az egészségügyi ágazat élvonalában maradjon, és hosszú távú sikereket érjen el.” — mondja Andrés Garcia-Arroyo, Oracle alelnök Applications CEE, Oroszország, Izrael, Északkelet és Nyugat-Afrika, Levante és Törökország. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59