Új nemzetközi értékesítési vezetővel erősít a Prefixbox

forrás: Prím Online, 2021. december 2. 11:18

A Prefixbox, e-kereskedelmi termékkereső megoldásokat fejlesztő vállalat, új értékesítési alelnököt és operatív vezetőt üdvözöl a csapatában Deák Árpád személyében, akinek fő feladata a vállalat növekedési ütemének felgyorsítása, új értékesítési csapat kiépítésével, új nemzetközi piacok meghódításával, és a vállalat üzletfejlesztési stratégiájának vezetésével.

Deák Árpád több mint 20 év nemzetközi értékesítési és vezetői tapasztalatát hozza magával; legutóbb az Emarsys (omnichannel marketing platform) regionális értékesítési és növekedési alelnökeként Ausztriából felelt az üzletfejlesztésért és a meglévő közép- és dél-európai ügyfélportfólió bővítéséért. 

 

"A Prefixbox csapata hatalmas lelkesedéssel fogadta Deák Árpádot, akinek sokoldalú tapasztalata a nemzetközi terjeszkedés, az értékesítési szervezetépítés és az üzleti stratégia területén pontosan az a kombináció, amire most szükségünk van az intenzív növekedésünk következő fázisában." - mondta el Simon István, a Prefixbox alapítója és ügyvezető igazgatója.

 

 

"Nagy örömmel csatlakozom a Prefixboxhoz a cég fejlődésének ezen szakaszában, mivel meggyőződésem, hogy innovatív termékünk és első osztályú ügyfélkezelésünk által kimagasló segítséget tudunk nyújtani ügyfeleiknek a felhasználói élmény javításában, az online bevételek növelésében és a versenyelőny megszerzésében a dinamikusan változó e-kereskedelmi piacon." - nyilatkozta Deák Árpád, a Prefixbox új értékesítési alelnöke és operatív vezetője. 

 

Deák Szabados Jánoshoz, a Közép- és Kelet-Európáért felelős értékesítési alelnökhöz csatlakozik; hogy az értékesítési csapat bővítése által beindítsa a vállalat nyugat-európai terjeszkedését is. Az első lépés a német piac meghódítása, ezért a DACH-régióban széleskörű B2B értékesítési tapasztalattal rendelkező Michael Alber is csatlakozott a csapathoz senior értékesítési vezetőként.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05