A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya

forrás: Prím Online, 2021. november 10. 12:37

Vége az ígéretek korának, eljött a tettek ideje! A klímaváltozás életünk része, de vannak folyamatok, amiket még megállíthatunk: együtt, összefogással. Ezekkel az üzenetekkel buzdít cselekvésre az E.ON új márkakampánya és a hozzá kapcsolódó Föld bajnokai fenntarthatósági kihívás. A novembertől 2022 februárjáig futó kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy gyermekeink jövőjét, bolygónkat egy módon lehet megvédeni: közösen, összefogással. A fenntarthatóság iránt évek óta elkötelezett energiavállalat a kampányban a zöld energiára és az innovációkra épülő új megoldásokat is bemutatja. 

„Évek óta hangsúlyozzuk a közösség jövőalakító erejét, melynek mi is felelős része vagyunk. Hiszünk abban, hogy a jövő kulcsa az összefogás. Ügyfeleink, munkatársaink, partnereink és mindenki, aki ehhez csatlakozik pozitív energiát, lendületet és erőt ad a kitűzött fenntarthatósági célok eléréséhez. Az egész világ figyelme erre összpontosul napjainkban, ennek fontosságáról nyilatkoznak a világ neves tudósai, véleményformálói. Új kampányunkban is erre szeretnénk felhívni a figyelmet: ha összefogunk, bármire képesek lehetünk” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.

 

 

A kampány 3 pillérre épül: egy 30 másodperces nemzetközi TV szpotra, 15 másodperces magyar TV szpotra, valamint a Föld bajnokai fenntarthatósági kihívások meghirdetésére. A fenntarthatósági szempontok a kampány kivitelezésében kiemelt szerepet játszottak. Az E.ON a nemzetközi szpot ausztriai forgatási helyszínét úgy választotta ki, hogy a szereplőknek a lehető legkevesebbet kelljen utazniuk. Ezenkívül a forgatás alatt keletkezett szén-dioxid kibocsátást is nyomon követték és kiváltották egy újrafásítási projektet támogatva a nicaraguai Rio Kamában, így maga a reklám is karbonsemlegesen készült. A nemzetközi videóban olyan elkötelezett emberek szerepelnek, akiknek szenvedélyük a klímaváltozás elleni harc: legyen szó akár az E.ON vezetőiről és fenntartható szolgáltatásaiért felelős munkatársairól, vagy olyan kisvállalkozások alapítójáról, amelyek segítenek a felhasználók energiafogyasztásának csökkentésében, vagy akár a kisközösségi műanyaghulladék-gyűjtés aktivistáiról (Lilly’s Plastic Pickup). A reklámot Reinhold Messner, a legendás olasz hegymászó, környezetvédő narrálja. 

 

  

„Közelebb szeretnénk hozni a magyar emberekhez a fenntarthatóság témáját, ezért Ürge-Vorsatz Diána klímakutató és Szele Sára, egy fiatal, lelkes környezetvédő, az E.ON és a TEDxDanubia pályázatának résztvevője emelik ki a kampányunk magyar videójában, hogy csak mindannyiunk összefogásával, közösen tehetünk a klímaváltozás ellen” – tette hozzá Kovács Alexandra, az E.ON Hungária Csoport marketingkommunikációs szakterület-vezetője.

 

 

A kampány harmadik pillérével, a Föld bajnokai kihívássorozattal az energiavállalat azt szeretné megmutatni ügyfeleinek, hogy az egyén szintjén is számtalan lehetőség van fenntartható döntéseket hozni. A könnyen teljesítő kihívásokat hat témakörben hirdetik meg az eon.hu/egyutt oldalon és a márka Instagram felületén. A kihívásokat teljesítők között növényiital-készítő gépeket és két elektromos robogót sorsolnak ki. 

 

A november elejétől február elejéig futó kampányban a videók a főbb tévécsatornákon kívül a legnagyobb elérésű online portálokon és a közösségi médiában lesznek láthatók. A Föld bajnokai kihívásra PR- és citylight-kampány, illetve Budapesten a Szent Gellért téren és a Széna téren zöld növényekkel telepített látványos buszmegálló hívja fel a figyelmet. A megállók különlegessége, hogy az ott elhelyezett speciális eszköz a növények rezgését zenévé alakítja, így a buszra várakozást a zenei aláfestés és a zöld környezet teszi kellemesebbé.

 

 

Az E.ON fenntartható szolgáltatásaival, megoldásaival és energiahálózatának folyamatos, innovatív fejlesztésével azon dolgozik, hogy zöldebbé tegye az otthonok, vállalatok és városok, települések mindennapjait. Az energiavállalat fő célja, hogy 2030-ig felére csökkentse károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig karbonsemlegessé tegye működését.  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59