Az LG három hónapig ingyenes hozzáférést ad okostévéin az Apple TV+ tartalmakhoz
November 15-től kezdve az LG okostévé tulajdonosok három hónapig ingyenesen vehetik igénybe az Apple TV+ szolgáltatást.* A világszerte több mint 80 országban elérhető promóció a 2016 vagy azután vásárolt 4K és 8K LG Smart TV modellekre vonatkozik, és azok a felhasználók vehetik igénybe, akik 2022. február 13-ig regisztrálnak az akcióra.** Az ajánlat az LG Content Store-ból vagy a televízió főmenüjében az Apple TV+ reklámbannerre kattintva egyszerűen elérhető.
Az LG okostévéin elérhető Apple TV+ az első kizárólag sajátgyártású mozgóképeket kínáló szolgáltatás. Olyan díjnyertes és inspiráló eredeti videós tartalmakat kínál, mint például a világszerte sikeres Ted Lasso vígjátéksorozat, a The Morning Show, valamint az Alapítvány című, epikus világot megidéző sorozat, ami Isaac Asimov ikonikus regénysorozatának első filmes adaptációja. A platformra hamarosan új tartalmak is érkeznek, többek közt a Tom Hanks főszereplésével készült Finch, amely az Apple TV+ Greyhound globális sikersorozatának folytatása.
Az LG okostévéi az Apple TV+ tartalmakat a legjobb kép- és hangtechnológiával teszik teljessé. Mivel a készülékek támogatják a Dolby Vision IQ és a Dolby Atmos hangzást, az eredetileg a Dolby csúcstechnológiáihoz maszterelt Apple TV+ filmek és sorozatok a legmélyebb vizuális és hangélmény mellett streamelhetők.
A 2018-tól gyártott modelleken elérhető LG Magic Remote még kényelmesebbé teszi a keresést és a tartalom kiválasztását az Apple TV+ platformon. Ennek segítségével a tulajdonosok a távvezérlőt használva navigálhatnak, kattinthatnak, görgethetnek vagy a beépített mikrofon használatával egyszerűen, hangutasítással fedezhetik fel az Apple világszerte népszerű streaming szolgáltatását.***
______________
* A promóció azokra az országokra vonatkozik, ahol az Apple TV+ elérhető.
** Az ajánlat a 2016 és 2021 közötti 8K és 4K LG modellek esetén érhető el. Az ajánlat csak 2021. november 15. és 2022. február 20. között érvényes (tehát a február 13-ig regisztrálók február 20-ig használhatják a szolgáltatást). Egy tévéhez, valamint Apple fiókhoz csak egy ajánlat vehető igénybe. A promóció csak új előfizetők számára érvényes. Lemondásig az előfizetés automatikusan megújul a régióban érvényes havidíj szerint. A promóció fizetési móddal rendelkező Apple ID-t igényel. A felhasználásra a feltételek és az Apple adatvédelmi irányelvei érvényesek. Az ajánlat nem kombinálható az Apple One, illetve az Apple TV+ más ingyenes próbaverzióival vagy ajánlataival. A feltételek változhatnak, és bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatók vagy törölhetők. Az Apple TV+ az Apple Inc. bejegyzett védjegye. Az Apple nem támogatója ennek a promóciónak. Minden jog fenntartva.
*** A hangvezérlés elérhető Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Indiában, Olaszországban, Új-Zélandon, a Fülöp-szigeteken, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban és Vietnámban.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
- Gamingben is újat hoz az LG 2020-as OLED CX tévéje
- Okostévéken is használhatjuk a KRÉTA és a Google Tanterem rendszereket
- Számos 2019-es és 2018-as modellén bővíti kínálatát az LG
- Az LG csúcskategóriás 2019-es televíziói a mesterséges intelligencia új korszakát képviselik
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
- Az LG ThinQ televíziók tulajdonosai egyre több országban élvezhetik a Google Assistant szolgáltatást
- Új, interaktív, érintőkijelzős LG televízió
- Focivébé: 4K minőségű közvetítés, akár 60 fokos szögből
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.