A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
Bár még nincs vége az évnek, az biztos, hogy 2021 tele volt kihívásokkal minden e-kereskedelmi szereplő számára, beleértve a webáruházakat is. A járványhelyzet alapjaiban változtatta meg az emberek vásárlási szokásait, a gyors reagálás pedig kulcsfontosságú szerepet töltött be az elmúlt hónapokban.
Idén a Black Friday hivatalos napja 2021. november 26-án péntekre esik, de ahogy már az elmúlt években láthattuk, a legtöbb webáruház akár egész novemberben akciókat hirdet a vásárlók számára. Nem csak a készleteket kell időben feltölteni, hanem a weboldal optimalizálás szempontjából is nagyon fontos felkészülten nekivágni a meredek árzuhanásoknak, ahol 30-50%, de néhol akár 80%-kal is olcsóbban kínálják a termékeket.
A Yuspify legújabb felmérésében most szeretne a webshopokhoz szólni, hogy az eredmények alapján egy minél pontosabb képet adhasson a webáruházak fejlettségének jelenlegi helyzetéről.
A cég éves kutatásában arra keresi a választ, hogy milyen eszközökkel és stratégiákkal jutottak túl a webáruházak a pandémiás időszakon, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak az úton, illetve hogyan készültek fel a 2021-es őszi-téli időszakra.
A Yuspify egy mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webáruházak kezdőoldalára, a termékek oldalaira vagy akár a kosároldalra is személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. A pontos kulcsszó- és termékajánlásoknak köszönhetően használatukkal a webshopok látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják. Ennek köszönhetően nem csak az átlagos költési összeg növekszik, a jól optimalizált weboldal az ügyfelek elégedettségére és lojalitására is pozitívan hat.
A kérdőívben négy rövid csoport található: az általános kérdéseken túl a felhasznált eszközökben és szervezésben történt változásokat mérik fel – különös tekintettel a járvány okozta nehézségekre –, míg a kérdőív utolsó pakkjában az őszi-téli szezonra való felkészülésen van a fókusz.
A kutatás kitöltői ráadásul azonnali kedvezményekhez is juthatnak, melyek között szerepel többek között 10% árengedmény a Yuspify ajánlórendszer előfizetés első hónapjából, valamint 10% kedvezmény a rendelés összekészítésének díjából az iLogistic Fulfillment oldalán.
A kitöltők között továbbá kisorsolásra kerül öt darab webáruház fejlesztési csomag, amely tartalmaz fél óra marketing tanácsadást, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni a webáruház ajánlásaiból, a Yuspify ajánlórendszerének ingyenes implementációját, sőt mi több, Early Bird hozzáférést is biztosítanak az új prediktív kereső modulhoz. Egy szerencsés webáruház csapat pedig 3 belépőt is nyerhet a Rudas Gyógyfürdőbe, hogy még pihentebben vághassanak neki az ünnepi felhajtásnak.
A kérdőív kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe, és az alábbi linken érhető el. Az eredmények publikálására november végén kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- PR ügynökséget választott a Yuspify
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Az AI kutatja a kritikus ásványkincseket is
Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.