Ne vessz el a neten! Közösen kampányol a Da Vinci Media és a Telekom
Az okos netezéshez elengedhetetlen tippekkel és a tudatos tartalomfogyasztást segítő tanácsokkal jelentkezik friss edukációs kampányában a Magyar Telekom és a Da Vinci. A digitális edukációs tartalmak mellett a tanárok számára óravázlatok, a családok részére pedig izgalmas kihívások is készültek.
Életünket számos ponton – tanulás, munka, szórakozás, kapcsolattartás – megkönnyíti a digitalizáció, melynek segítségével előrébb léphetünk, ha tudatosan és jól használjuk. A gyermekeket - akik látszólag otthonosan mozognak az online térben – közös felelősségünk segíteni abban, hogy megtanulják jól és hasznosan kezelni és fogyasztani a digitális világ tartalmait.
A Magyar Telekom és a Da Vinci kampánya éppen ezért az online tér megismertetésére és biztonságos, felelős használatában nyújt segítséget. Alapja a BAFTA-jelölt Keress rá! című saját gyártású Da Vinci Media sorozat, melynek epizódjai fontos internetbiztonsági kérdéseket tárgyalnak, színes és vicces karakterek és szituációk segítségével. A hasznos, edukatív és a felnőttek számára is szórakoztató sorozat epizódjai egy-egy fontos internetpraktikát mutatnak be, melyek köré októberben digitális kampány is épül. Annak érdekében, hogy a digitális térről szóló ismeretek az iskolákba is eljussanak, az egyes epizódokhoz tanári óravázlatok készültek, melyek megkönnyítik az ismeretek órai felhasználását – akár etika, osztályfőnöki és számítástechnika órákon. Emellett a kampányban a családoknak is aktív szerepe van: az online-offline egyensúly és a generációs tudásmegosztás területeken próbálhatják ki magukat, és együtt vehetnek részt a közös tanulás kalandjában. A közösségi médiában és a https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/keress-ra oldalon futó projektet a Telekom székházának LED-fal hirdetése egészíti ki.
„Az okos internethasználat rengeteg pozitív élményt ad, és számos kihagyhatatlan lehetőséget kínál. A Da Vinci Media és a Telekom együttműködése eredményeként reméljük, ezt a pozitív hatást sok nézőnknél tudjuk erősíteni.” – mondja Merényi Tímea, a Da Vinci Media hazai marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- NMHH-kutatás: a felhasználók közel kétharmada használja online hívásra is a netet
- Oktatási program indul a magyar gyermekek online biztonságáért
- Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója
- Szívdobbanás számláló: a dicsőség mellett 1 millió lájkot is hoz egy érem
- A szolgáltató folyamatosan bővíti és fejleszti vezetékes hálózatát
- A Magyar Telekom 2021. második negyedéves eredményei
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
- Így interneteznek a 18 év alatti fiatalok
- Túl a kétmilliomodik gigabites végponton a Telekom hálózata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.