A Siemens Mobility felvásárolta a vezető vasúti szoftver szállítót, a Sqills-t
A Sqills a közösségi közlekedésben érdekelt vállalatok vezető szállítója a felhő-alapú leltárkezelési, helyfoglalási és jegykiadási szoftverek területén világszerte.
- A Sqills vezető „Szoftver mint szolgáltatás" (SaaS) szállító a leltárkezelési, helyfoglalási és jegykiadási szoftverek területén
- Az akvizíció arról tanúskodik, hogy a Siemens Mobility elkötelezett szoftverportfóliójának fejlesztése iránt a digitális, intermodális és összekapcsolt közlekedési megoldások terén
A Siemens Mobility végrehajtotta a hollandiai székhelyű Sqills cég akvizícióját. A Sqills a közösségi közlekedésben érdekelt vállalatok vezető szállítója a felhő-alapú leltárkezelési, helyfoglalási és jegykiadási szoftverek területén világszerte. A Sqills különálló jogi személyként, a Siemens Mobility száz százalékos tulajdonában lévő leányvállalatként fog működni, mely struktúra lehetővé teszi a Sqills számára, hogy tovább erősítse vezető pozícióját az innovatív, okos és átfogó mobilitási megoldások nyújtásában.
"Nagy örömünkre szolgál az akvizíció véglegesítése, és boldog vagyok, hogy hivatalosan is üdvözölhetem a Sqills-t a Siemens családban. A Sqills segítségével kibővül az SaaS (Szoftver mint szolgáltatás) kínálatunk, és így teljes körű szolgáltatást tudunk nyújtani a közlekedési vállalatok számára, optimalizálva a fő utazási folyamataikat, ideértve a járatok keresését, illetve a leltár, a helyfoglalás és a jegykiadás kezelését. A SaaS megoldás okos árképzéssel segíti a vonatok kapacitás-kihasználásának javítását, átláthatóbbá teszi a kihasználtságot a kapacitások tervezéséhez, a konfigurálható felhő-alapú megoldás használata pedig jelentősen csökkenti a költségeket," - mondta Karl Blaim, a Siemens Mobility világszintű ügyvezetője és pénzügyi igazgatója.
„A Sqills izgatottan készül az új lehetőségek felfedezésére a Siemens családban, hogy gyorsabban meg tudja hódítani az ázsiai és amerikai piacokat, miközben tovább bővíti európai ügyfélkörét is," - mondta Bart van Munster, a Sqills ügyvezetője és vezérigazgatója.
A Sqills akvizíciója és a csúcstechnikát képviselő „S3 Passenger" online foglalási rendszere jelentik a legújabb bizonyítékot arra, hogy a Siemens Mobility elkötelezetten fejleszti szoftverportfólióját a digitális, intermodális és összekapcsolt közlekedési megoldások irányában. A Hacon, az eos.uptrade, a Bytemark és a Padam Mobility mellett a Sqills is részévé válik egy összekapcsolt szoftver portfóliónak, amely a közösségi közlekedési szolgáltatások széles választékát tartalmazza, így az utasok könnyedén azonosíthatják és lefoglalhatják az igényeiknek leginkább megfelelő utazási lehetőséget.
A 2002-ben a hollandiai Enschede-ben alapított Sqills jelenleg 160 embert foglalkoztat, és dinamikusan növekvő méretezhető SaaS üzleti modellel rendelkezik. A kilenc országban 33 üzleti partnerrel jelenlévő Sqills hamarosan a vezető közlekedési vállalatok, mint például az SNCF, az Irish Rail, a Rail Delivery Group, az SJ, a Via Rail és az Eurostar első számú választásává válhat.
Kapcsolódó cikkek
- Világpremier: A DB és a Siemens bemutatják az első önvezető vonatot
- Önvezető villamos a kocsiszínben
- Útnak indult a Yunex Traffic márka
- A Siemens Mobility 3,4 milliárd dollár értékben szerződött egy amerikai vasúttársasággal
- A hamburgi Digital S-Bahn elnyerte a Német Mobilitási Díjat
- A Siemens Mobility korszerűsíti Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvarát
- Bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens Mobility
- Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatták az új Nightjet külső formatervét
- Sebességet vált a hazai vasút
- A Siemens Mobility nyerte a 2020. évi Német Mobilitási Díjat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.