Hétszer annyi mobilklíma fogyott az eMAG-nál, mint tavaly nyáron
Bár a legtöbben egyszerű ventilátort rendelnek az eMAG-tól, feljövőben a hideg vizet is párologtató léghűtő gépek, mobilklímából pedig hétszer annyi fogyott az online kereskedőnél, mint tavaly júniusban.
A hetek óta tartó kánikula jócskán érezteti hatását az eMAG eladásaiban: idén júniusban a mobilklímából hétszer annyi darabot adott el a cég, mint tavaly ilyenkor. Egy tipikus vásárló bruttó 53 ezer forintot szán mobilklímára, a legnépszerűbb márkák a Whirlpool, Home, Clatronic, Stahlman és a Starlight az eMAG.hu-n.
A legnagyobb darabszámban a hagyományos ventilátorokat keresik az eMAG-nál, ezek az eladott, otthoni légmozgatáshoz kapcsolódó termékek mintegy 53 százalékát teszik ki, azonban a léghűtő berendezések dupla olyan népszerűek, mint tavaly ilyenkor - idén már az eladások mintegy 12 százalékát teszik ki.
A léghűtők olyan, beltéren használható léghűtő berendezések, amelyek a beléjük töltött hideg víz elpárologtatásával hűtik a rajtuk keresztüláramló levegőt, a hagyományos ventilátornál hatékonyabban javítva a hőérzetet.
A mobilklímából (23 százalék) csaknem duplaannyi fogyott idén júniusban az eMAG-nál, mint a szerelést igénylő splitklímákból, amelyek az eladott darabszám 12,1 százalékát teszik ki.
Az eMAG Magyarország jelzi, hogy ventilátorból, léghűtőből, mobilklímából és splitklímából is folyamatosan érkeznek a készletek, nincs, és nem is várható hiány egyik kategória termékei kapcsán sem. Ezen a nyáron a kerti medencék is jól fogynak az eMAG-on, tavaly júniushoz képest 61 százalékkal több medencét vásároltak az ügyfelek.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Megnyitott a Samsung Webáruház
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója
Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.