Ami a polcokra kikerül, szinte azonnal elviszik a ventilátorokat
Hatalmas a kereslet a ventilátorok iránt, a MediaMarkt áruházaiban a tavaly értékesített mennyiség tízszerese fogyott eddig júniusban, és ezzel együtt több napi értékesítési rekord is megdőlt.
Az elmúlt 4 napban csak az offline áruházakban 19.000 darab ventilátor és 1000 mobilklíma talált gazdára. Sok vásárló egyszerre több készüléket is vásárolt. Egyik áruházukba azzal jöttek be pénteken a vásárlók, hogy a szomszédos barkácsáruházból – ahol teljesen kifogytak a készletből – irányították át őket oda.
A MediaMarktnál közölték, hogy folyamatos az áruk érkeztetése, bár a szállítások időnként – az országos tapasztalatok szerint - akadoznak a hatalmas megrendelési mennyiség miatt. Minden nap több ezer darab hűtőberendezés érkezik, így a hétvégén is.
Kapcsolódó cikkek
- A szakembereket is meglepte az elektronikai hulladék mennyisége idén
- Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre
- Új raktárbázisba költözött a MediaMarkt
- Új raktárbázisba költözött a MediaMarkt
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Az emberek személyes áldozatokat hoznának a vásárlási kedvezményekért
- Együttműködik a Media Markt és a Tesco
- Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
- 1 éves az Okospont
- Kényelmesek figyelem!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.