Online Pizsamaparti a Magyar Nemzeti Múzeumban a Da Vinci TV-vel
A Da Vinci Pizsamaparti, a szórakoztató tematikus élménytanulás képviselője hosszabb kényszerszünet után egyedülálló, élő online eseménnyel tér vissza a Magyar Nemzeti Múzeumba. 2021. április 22-én a regisztrált résztvevők Mátyás udvarának titkaival és Leonardo Da Vinci munkásságával ismerkedhetnek meg, miközben bepillanthatnak a múzeum tereibe is. A történelmi narrációt a múzeumpedagógusok mellett Balatoni József, azaz Jocó bácsi, az ország töri tanára nyújtja. A szervezők rekordszámú résztvevőre készülnek – akár 1000 gyerek is játszhat és tanulhat egyszerre az interaktív programban.
Amióta a világ az internetre költözött, filmek, beszélgetések, sorozatok, online tárlatok, streamelt koncertek és távszínházi előadások gazdag választéka hívogatja a gyerekeket és a felnőtteket. A digitális szórakozási lehetőségek kínálatából kiemelkedik az online térben most debütáló, nagymúltú Da Vinci Pizsamaparti.
A 6-12 éves gyermekeknek szóló ismeretterjesztő, szórakoztató esemény hosszabb kényszerszünet után a Magyar Nemzeti Múzeumban online lesz újra elérhető, ezúttal létszámkorlát nélkül, bárki számára. Az élő online eseményt a Da Vinci Media, a szórakoztató tematikus élménytanulás képviselője hozza el a gyerekeknek.
A Magyar Nemzeti Múzeum múzeumpedagógusai olyan programot dolgoztak ki, amelynek során a gyerekek játékos módon kerülnek közelebb a történelemhez, észrevétlenül sajátítanak el új ismereteket. Az esti program folyamán a résztvevők belépnek a kiállításba, megismerik a tárgyak titkait, és virtuális látogatást tesznek Hunyadi Mátyás udvarába, felfedezik könyvtárát, hadseregét, de a kor divatját is, és megnézik, mi köti össze Mátyás királyt Leonardo Da Vincivel.
A játékos online programban a reneszánsz polihisztor életéről és találmányairól is tanulnak a gyerekek Balatoni József, azaz Jocó bácsi, az ország töri tanára vezetésével. Vajon milyen lenne Leonardo Da Vinci diákjaként az életünk? Hogyan alkotta meg a Mona Lisát, amely a világ egyik leghíresebb festménye? Két kézzel festette, vagy csak eggyel? Hogyan akart repülni, miként tervezett szárnyakat? Kedvelték ők a kortársai vagy bolondnak tartották? Találkozhatunk-e a Mesterrel egy hamisítatlan itáliai lakomán? Az izgalmas kérdéseket a Da Vinci TV-csatorna díjnyertes ismeretterjesztő filmjeivel járják körbe. Az est háziasszonya Tibenszky Moni Lisa, a Felelős Szülők Iskolája alapítója, a Da Vinci TV-csatorna nagykövete.
A program valós időben, interaktívan zajlik. „Az eseménnyel olyan lehetőséget kínálunk, amire még nem volt példa: egyszerre 1000 gyermek tanulhat és játszhat a Nemzeti Múzeum és a Da Vinci Media együttműködésének köszönhetően!” – mondja Merényi Tímea, a Da Vinci Media magyarországi marketingvezetője.
Mi vár a gyerekekre?
Szórakoztató játékok, rejtvények, fejtörők, izgalmas tanulás és felfedezés, ajándékok és egy mozgalmas este a Da Vinci Media jóvoltából.
Mi kell hozzá?
Egy kényelmes pizsama, egy telefonnál nagyobb átmérőjű táblagép/számítógép és játékos kedv!
Hogyan zajlik?
A program élőben a ZOOM felületén zajlik, az esemény linkjét a szülők április 20-án kapják meg egy részletes információs levélben. A jelentkezők 1 hónapos ajándék Da Vinci Kids oktatási alkalmazás előfizetést is kapnak.
Hol lehet jelentkezni? A programra a szülők jelentkeztethetik a gyerekeket, jelentkezés itt: https://forms.gle/YwFZsKqJ6V3uh9KH8
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes sorozat és okosalkalmazás a Digitális Témahétre a Da Vincitől
- Felkavaró érzések és mágikus vonzalmak a Da Vinci TV-n
- A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
- Tudományos ismeretterjesztés karácsonyra a Da Vinci TV-től
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
- Egész szeptemberben kódolatlan Da Vinci a Vodafone-nál
- A macskák titkos élete
- Digitális szuperhősöket keres videópályázatában a Da Vinci Media
- A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
- Az élet női oldalát ünnepli a Da Vinci TV
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.