A Xiaomi ünnepe: Mi Fan Festival 2021
A technológiában világelsők közé tartozó Xiaomi kihirdette az évente megrendezésre kerülő Mi Fan Festival (MFF) kezdetét. A 2021-es fesztivál központi témája a „Fedezd fel a lehetőségeket!”, az üzenet szellemének kifejtéseként a Xiaomi széles körű online kampányt indít, amelynek során arra buzdítja a rajongókat, hogy osszák meg tapasztalataikat arról, hogyan tették jobbá az életüket a Xiaomi termékei a barátaikkal és a családjukkal.
A világszintű vásárlási őrület április 6-án kezdődik, melynek speciális ajánlatai több mint 147 millió dollár értékben a hivatalos értékesítési csatornákon keresztül lesznek elérhetők. A Xiaomi több mint 70 online platformot és 300 offline partnert von be 59 országban, hogy legújabb termékeit a legjobb árakon tegye elérhetővé a Xiaomi rajongók számára. A Mi Fan Festival fantasztikus ajánlatai a magyar felhasználók számára is elérhetők lesznek, fedezd fel a Xiaomi ajánlatait a partnereinknél április 6-18 között!
A Google és a Qualcomm Technologies is megünnepli a Xiaomi alapításának évfordulóját az MFF 2021-en. A fesztiválra közösen készített posztereken az „&” egységes szimbólum látható, mint a kép központi kreatív eleme, utalva a Xiaomi és a Google, valamint a Xiaomi és a Qualcomm Technologies közötti szoros együttműködésre. A posztereken látható a végtelenséget megidéző Möbius-szalag is, amely arra utal, hogy a Xiaomival a vállalatok a végtelen lehetőségeket igyekeznek behozni a felhasználók életébe.
A Xiaomi, a Google és a Qualcomm Technologies mindig az elsők voltak, akik innovatív szoftvereikkel és hardvereikkel új trendeket indítottak el saját területükön. A Xiaomi szoros együttműködésben dolgozik együtt a Google-lal és a Qualcomm Technologies-zal, hogy támogassák és gyorsítsák technológiai újdonságaik széleskörű alkalmazásának elterjedését. A Xiaomi kéz a kézben halad tovább két technológiai partnerével az MFF 2021 témájának megfelelően az új lehetőségek felé, azzal a céllal, hogy okosabbá és könnyebbé tegye az emberek mindennapi életét.
„A Xiaominál mindig a felhasználókat helyeztük a középpontba, bármit is csináltunk. A Xiaomi rajongók fesztiválja (MFF) a rajongói kultúra ikonikus megjelenése. Az idei a tizedik MFF, és a Xiaomi alapításának 11. évfordulója. Minden évben együtt ünneplünk ezen a fesztiválon a Xiaomi rajongókkal, a felhasználókkal és a partnereinkkel a világ minden tájáról, hogy kifejezzük hálánkat a támogatásukért, ami az egyik legfontosabb hajtóereje a felfedezéseinknek és az innovációinknak.
A Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition bejelentésével és különböző MFF aktivitások indításával reméljük, hogy mindenkihez eljuttatjuk a márkánk üzenetét, az innovációt és a smart életstílust, és az az iránt érzett elkötelezettségünket, hogy mindig ott legyünk a rajongóink számára” – mondta a Xiaomi szóvivője.
Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival Special Edition
Az idei Xiaomi rajongói fesztiválon a Xiaomi bemutatja a Redmi Note 10 Pro MFF Special Editiont ezzel a jelmondattal: „Fedezd fel a végtelen lehetőségeket!”, ami egy a rajongók által hazavihető egyedi MFF emléktárgy is egyben. Az MFF special edition telefon jelképezi a Xiaomi vállalkozó szellemét, és arra bátorítja a márka rajongóit, hogy a Smartphone x AIoT-hez csatlakozva felfedezzék az életben rejlő végtelen lehetőségeket.
Hogy csatlakozzon a végtelenség témájához, a Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition kozmosz-ihlette csomagolásban érkezik. A doboz első oldalán galaxisokon keresztül lebegő űrhajósok képe látható, utalva a Xiaomi és a Xiaomi rajongók közös felfedezéseire az élet végtelen lehetőségeiben.
A dobozban található egy MFF képeslap is Mi Bunny űrhajósok képével. A képeslap hátoldala egy MFF témájú matrica, ami mobiltelefonra, számítógépre vagy bőröndre ragasztva egy kis plusz Xiaomit ad a felhasználóknak. Az idei Xiaomi rajongói fesztiválra a Redmi Note 10 Pro fémes csillogású Gradient Bronze színárnyalata került kiválasztásra, aminek az exkluzív MFF 2021 ikon kerül a hátoldalára nyomtatva.
Mint az idei fesztivál különleges emléktárgya, a Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition világszerte korlátozott számban lesz elérhető.
A Xiaomi rajongókkal együtt egy jobb világot építünk
A Xiaomi alapítása óta a felhasználókkal kialakított igazi barátság, és a Xiaomi jövőjében nekik szánt szerep áll a vállalat kultúrájának középpontjában. A Xiaomi rajongók a kezdet kezdetétől részei a Xiaomi Közösségnek, ahol elmondhatják javaslataikat, megoszthatják ötleteiket, melyekkel segítik a Xiaomi fejlődését. A Xiaomi rajongói kultúra mindig szerves része volt a Xiaomi brandnek.
A 2021-es MFF alkalmából a Xiaomi Global Mi Közösség bemutatta hivatalos dalát, melynek címe A Melody for Mi. A dalt online készítették a Xiaomi rajongók Mi Közösségének tagjai 15 országból. Közel 1000 Xiaomi rajongó vett részt a dalszerzési projektben. Harminc kiválasztott Xiaomi rajongó közreműködésével készült el a zene és a szöveg. A dal témája a Xiaomi rajongók törekvése egy jobb élet felé, aminek a szeretet, a szenvedély, az innováció, az életerő és egy okosabb élet a középpontja – ezek azok az értékek, amelyeket a Xiaomi több mint egy évtizede közvetít a rajongói felé. Ma a Xiaomi rajongók küldik ugyanezt az üzenetet a világnak. Együtt, egy közös vízió zászlaja alatt a Xiaomi rajongók elszántan bíznak és hisznek egy jobb világ megteremtésében.
A Melody for Mi című dal hivatalos csengőhang is, amit a felhasználók a világon bárhol le tudnak tölteni a Mi Theme Store-ból. Ez a dal lesz hallható az ügyfélszolgálat hívásakor is a várakozás ideje alatt.
A Xiaomi ügyel rá, hogy a vállalat imidzse a legmenőbbek közé tartozzon a Xiaomi rajongók és felhasználók szemében. A Xiaomi felhasználókat évek óta összeköti a kapcsolódás és az élet közös élménye ezeken a valódi változást jelentő, innovatív termékeken keresztül, amelyek valóban megváltoztatják az életüket. A Xiaomi globális Mi Közösségében már több ezer rajongó posztolta a történetét, és mesélte el, hogyan változtatta meg az életét a Xiaomi brand és a Xiaomi termékek.
Egy Mi Közösségi aktivitás alkalmával egy „Crossfiree” nevű Xiaomi rajongó a Mi Smart Home-ról osztotta meg a történetét. Több mint 30 Xiaomi ökoszisztéma terméket használ az otthonában, noha inkább technofóbnak, mint techrajongónak tartja magát. A Mi Légtisztító segített az otthona levegője minőségének javításában, és enyhítette durva porallergiáját, a Mi Band pedig az egész családjának segített egészségesebb életmódra váltani. Egy másik Xiaomi rajongó, Arun Abhimanyu arról mesélt, hogy a Mi Motion Aktív Éjjeli Fény megoldotta a nagymamája régi problémáját, aki nem találta a sötétben a villanykapcsolót, amikor éjszaka felkelt, hogy kimenjen a fürdőszobába. Ez csak egy volt a Xiaomi termékekkel kapcsolatos tapasztalatai közül. „Ezek a termékek úgy tették egyszerűbbé az életemet, amire korábban nem is gondoltam volna. Ez az, amivel a Xiaomi elnyeri a felhasználók bizalmát” – mondta.
Az MFF története
Az első MFF 2012. április 6-án került megrendezésre Kínában, a Xiaomi ekkor döntötte el, hogy megünnepeli alapításának második évfordulóját. Mivel a Xiaomi rajongóknak kiemelkedő szerepük volt a Xiaomi gyors növekedésében, a vállalat meghívta a rajongókat, hogy ünnepeljenek együtt egy nagy party keretében. A helyszín olyan volt, mint egy szórakozóhely, a vendégek ünnepeltek, miközben egy DJ játszott és beszélgetett velük. Aznap 6 perc 5 másodperc alatt 100 000 Xiaomi okostelefont adtak el. Azóta a Xiaomi minden évben megrendezi az MFF-et, hogy kifejezze háláját a Xiaomi rajongóknak.
Kína után Indiában és Indonéziában rendezték meg a következő MFF-eket 2015-ben, mielőtt megjelentek volna 2018-ban az európai piacokon, az első vásárló karnevál Spanyolországban volt. Idén a tizedik MFF-re fog sor kerülni, az ünnepléshez még több piac csatlakozik világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- Itt a Xiaomi első összehajtható okostelefonja, a Mi MIX FOLD
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb termékei!
- Árbevételben és nyereségességben is nagyot erősödött 2020-ban a Xiaomi
- Valóban többet árt a Big Tech, mint használ?
- Megérkezett a Redmi Note 10 széria!
- Megnyitottak a Xiaomi bemutatótermek a BAUHAUS szakáruházaiban
- Xiaomi okosotthon-bemutató terek nyílnak a BAUHAUS hazai szakáruházaiban
- Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi különleges töltési technológiát mutatott be
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.