Rengeteg új tartalom készül a Paramount+ VOD szolgáltatásra
Befektetőknek tartott tájékoztatóján a ViacomCBS újabb részleteket árult el egyedi streaming stratégiájáról, amely az ingyenes, előfizetéses és prémium szegmensekben egyaránt erős kínálatra épít. A szabadon nézhető Pluto TV VOD és a SHOWTIME prémium OTT szolgáltatások mellett március 4-én induló Paramount+ platform teljes körű video ökoszisztémát alkot majd.
A Paramount+ a ViacomCBS portfoliójába tartozó, világszerte jól ismert médiamárkák és stúdiók, mint a CBS, a Comedy Central, az MTV, a Nickelodeon, a Paramount Pictures vagy a Smithsonian Channel népszerű tartalmaiból kínál válogatást, ami az Egyesült Államokban még élő sportközvetítésekkel és folyamatos hírszolgáltatással is kiegészül.
„Jelenleg a ViacomCBS az egyedüli médiavállalat, amely a streaming minden változatát felöleli szolgáltatásaival, az ingyenestől az előfizetésesen át a prémiumig” – hangsúlyozta Bob Bakish, a ViacomCBS elnök-vezérigazgatója. „A Paramount+ egy olyan széles körű előfizetéses szolgáltatással turbózza fel a stratégiánkat, amelyben a fogyasztók mindent megtalálhatnak, amit kedvelnek: hatalmas, hegynyi mennyiségű szórakoztató tartalmat, sportközvetítéseket és híreket. A ViacomCBS ideális helyzetben van ahhoz, hogy világszerte a legjobbat hozza ki a streamingben rejlő lehetőségekből, a rendelkezésére álló eszközökre és képességeire - világszínvonalú stúdióira, masszív tartalomkönyvtárára, nemzetközi marketing platformjaira és helyi kapcsolatrendszerére - építve.”
Tom Ryan, a ViacomCBS Streaming elnök-vezérigazgatója hozzátette: „A Paramount+ népszerű fogyasztói márkákból álló portfolióra és olyan ikonikus franchise-okra épül, mint a SpongyaBob vagy a Star Trek, így minden néző számára vonzó és különleges streaming kínálatot képes nyújtani. A Pluto TV-vel és a SHOWTIME-mal együtt ez a szolgáltatás olyan erőteljes streaming ökoszisztémát alkot, amely lényeges versenyelőnyt biztosít a számunkra és lehetővé teszi, hogy minden platformon és minden árkategóriában elérhessük a közönségünket, semmi máshoz nem hasonlítható élménnyel, tartalommal és kreativitással.”
Nemzetközi bevezetés
A Paramount+ az Egyesült Államokon kívül 18 dél-amerikai országban és Kanadában is március 4-én indul, Európában a skandináv országokban március 25-étől, Ausztráliában pedig ezt követően lesz elérhető még az idén, amit a későbbiekben további országok követnek majd.
A szolgáltatás nemzetközi elterjesztését jelentősen segíti, hogy a ViacomCBS rendelkezik a világon a legnagyobb műsorszolgáltatói közönségeléréssel, mind az öt kontinensen műsorgyártó kapacitással, kiterjedt műsorelosztási megállapodásokkal, illetve helyi kapcsolatokkal és szakemberekkel. A ViacomCBS International (VCNI) további új exkluzív gyerek és családi, dráma, reality és egyéb műfajú sorozatokat készül a közönség elé vinni.
Egyes nemzetközi piacokon a Paramount+ az ötezer órányi saját ikonikus ViacomCBS tartalom mellett olyan eredeti exkluzív tartalmakat kínál majd, mint például a The Man Who Fell to Earth, Mayor of Kingstown, Guilty Party, Halo és a The Offer. Az előfizetők többsége számára SHOWTIME tartalmakat is biztosít majd a Paramount+, többek között olyan egyedülálló sorozatokkal, mint a Dexter, a Ray Donovan, A Viszony (The Affair), Your Honor, The Comey Rule, és a Szökés Dannemorából (Escape at Dannemora). Mindemellett a világ legnagyobb gyerekműsor franchise-ai közé tartozó sorozatok, köztük a SpongyaBob Kockanadrág, a Tini Nindzsa Teknőcök, a Dóra a felfedező és a Mancs őrjárat, továbbá a a hamarosan megjelenő SpongyaBob Kamp Koral és a Nickelodeon Animation Studio által készített Astronauts. Hasonlóképpen megtalálhatóak lesznek az olyan reality sikersorozatok is, mint a Jersey Shore, az Ex on the Beach, a Kamureg (Catfish) és még sok más.
A szolgáltatás havidíja országonként némileg eltérő lehet majd, de világszerte mindenütt kedvező, megfizethető áron lesz elérhető a Paramount+, a www.paramountplus.com weboldalon, a Paramount+ mobil alkalmazáson keresztül, okostévéken és OTT platformokon.
Kapcsolódó cikkek
- SzínházTV: több mint 8 ezer néző egy hónap alatt – jön a karácsonyi évad!
- Új magyar alkalmazás lépett a streaming-világpiacra
- Itthon is átalakul a tévés tartalomfogyasztás
- A Discovery és a PGA TOUR nemzetközi streamingszolgáltatást indít
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- CES 2016: „játszani is engedd” (Philips tévéken)
- A zenehallgatás lekottázva
- Közvetlen videófeltöltéssel újít a Twitch
- Jobb játékstreamelési képességeket kapott az Xbox One
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.