Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.
2020 óriási változásokat hozott az üzleti életben, számtalan szektor ellehetetlenült a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések következtében, a vállalkozások zöme pedig az internetre menekült, mert ott nem lehet korlátozni őket sem a nyitvatartási idők tekintetében, sem egyéb szabályozásokkal.
Aki tíz éve halogatta, hogy a weblapját megújítsa, a webshopját elindítsa vagy erőteljesebbé tegye a közösségi médiában való megjelenését, kénytelen volt lépni. Ugyanakkor sokan nem tudták, mit és hogyan kell pontosan csinálniuk a kedvező megítélés kialakításához.
A Langmár Kommunikáció kiadásában megjelent Névjegykártya 2.0 című könyv megoldást nyújt minden olyan cégvezető és vállalkozó számára, aki mind az interneten, mind a való világban népszerűbb, meggyőzőbb és sikeresebb akar lenni.
Az offline tapasztalat nem garantál online sikert
Langmár Zsuzsanna, a könyv egyik társszerzője elmondta, hogy az utóbbi hónapokban több olyan új ügyfelük is volt, akik 20-30 éves tapasztalattal rendelkeznek, nagyon otthonosan mozognak az offline világban és évről évre egyre nagyobb profitot termelnek. Ugyanakkor az online-ra való átállás őket is új kihívás elé állította, ezért szakértői segítségre volt szükségük a piac lekövetése érdekében.
„Nagyon sok cég azért veszített ügyfeleket, mert nem kommunikálta megfelelően, mikor van nyitva, milyen vásárlókat, partnereket érintő változások történtek a járvány miatt a vállalat hétköznapjaiban. Több tucatnyi kommunikációs csatorna van, ezeket meg kell tanulni használni, ehhez nyújt hatalmas segítséget a Névjegykártya 2.0” – magyarázta a szakember.
Példaként említette, hogy a Google Cégem egyre fontosabbá vált, hiszen rengeteg olyan keresés van, amikor az emberek lokálisan, a közelben akarnak az adott problémára megoldást találni. Egy fodrászat, egy kutyakozmetika esetében nem mindegy, hogy öt percet autózunk vagy másfél órát ülünk a dugóban, mire odaérünk. Ugyan felmérések szerint a vállalkozók több mint fele használja a felületet, elenyésző részük teszi ezt hatékonyan.
„Bármikor jöhet egy fiatal, aki hirdet a közösségi médiában, jól használja a Google Cégemet, és rendkívül gyorsan el tudja venni az ügyfeleket még egy nagy múlttal rendelkező cégtől is. Ez az utolsó pillanat, hogy intenzív online jelenlétbe kezdjenek a vállalatok, de egyáltalán nem mindegy, miként teszik ezt. A szerény kötetcím csupán a névjegyre utal, valójában azonban egy teljes kommunikációs programot kap az olvasó a könyvben, amit csak követni kell ahhoz, hogy több ügyfelet, cégvezető barátot, stratégiai partnert szerezzen és növelje a befolyását az üzleti életben” – tette hozzá.
Rendhagyó könyv, szakértőktől
Langmár Zsuzsanna elmondta, hogy neki és kollégáinak is szenvedélye az üzleti kommunikáció.
Ő a hagyományos névjegykártya gyakorlati oldalaival és a Google Cégem működésével ismertet meg, Magdó Emil a vállalati brandépítés fortélyait leplezi le, Szakács Paul a vizuális kommunikáció legjobban működő titkait osztja meg, Juhász Attila pedig arról ír, miként szövetkezhetünk más cégvezetőkkel úgy, hogy kölcsönösen támogassuk egymást és nyertes-nyertes együttműködéseket hozzunk létre.
Az interaktív könyv rendhagyó módon jegyzetelési, szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál. Túlzás nélkül állítható tehát a kötetről, hogy egyetlen korszerűen megjelenni akaró cégvezető, vállalkozó polcáról sem hiányozhat. A könyv már megrendelhető a langmar.hu webshopjában.
Fotók: Langmár Kommunikáció
Kapcsolódó cikkek
- Az üzleti kommunikáció titkai
- A Netflix belső működését mutatja be az alapító
- Hiánypótló űrtávközlési szakirodalom az NMHH szakembereitől
- Megjelent a Road Movie album
- Zoom tanterem
- Túl kevés cég használja ezt a hasznos és ingyenes marketingesztközt
- A Viber legújabb funkciói szórakoztatóbbá teszik az új tanévet
- Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe
- Ingyenes online kommunikációs tanfolyam indul vállalkozóknak
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.