Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.
Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.
Hosszú, alapos tervezési- és fejlesztési munka eredményeként 2020 őszén sikeresen debütált az EasyBID, az Adveritcum AdServer programmatic megoldásokra optimalizált szolgáltatása. Az új szolgáltatás segítségével tetszőleges számú programmatic hirdetési rendszer kapcsolható be egy-egy felület kiszolgálásába, így lehetővé téve a felületek bevételének maximalizálását.
Az Adverticum AdServer korábbi jól ismert és kedvelt funkcióit megtartva kínálja az új szolgáltatást, így az ár alapú döntéshozatali mechanizmus most már korlátlan számú külső szolgáltató kampányai esetén is képes megversenyeztetni és kiválasztani azt a hirdetést, amivel a legnagyobb hirdetésbevétel biztosítható a tartalomszolgáltatók részére.
A különféle igényt lefedő hirdetési sablonok eddig is elérhetők voltak a kínálatban, mint ahogy teljesen egyedi kreatív megoldások fejlesztésére is van lehetőség az Adverticum nyitott fejlesztési platformjának köszönhetően.
A szolgáltatással kapcsolatban Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató helyettese az alábbiakat mondta el: "Az elmúlt 20 évben sikeresen dolgoztunk azért, hogy ne csak transzparens és megbízható piaci alapokon nyugvó szolgáltatást és magas színvonalú támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek, hanem mindezt az elérhető legfejlettebb technológiák alkalmazásával tegyük elérhetővé."
A technológiai fejlesztéseken túlmenően az ügyfelek számában is bővülni tudott a 100%-os hazai tulajdonban, és Magyarországon működő szerverparkkal szolgáltató cég. Több weboldal mellett a 2020-ban alakult Telex.hu is Adverticum AdServer mellett tette le a voksát.
"Pozitívan tekintünk a 2021-es év elé, mert azt gondoljuk, hogy egyre fontosabb az az átlátható és független üzleti szemlélet valamint technológiai tudás, amit az Adverticum Zrt. képvisel” - mondta Szabó Hédy vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkek
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
- EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Többéves szerződéshosszabbítást írt alá a SES és a Towercom Slovakia
- Az Antenna Hungária új sport tematikájú tartalomszolgáltatást indít
- Az SPI FILMBOX a Magyar Telekommal elindítja a FilmBox OnDemand online szolgáltatást Magyarországon
- NMHH: Újabb döntés a megkülönböztetéstől mentes internetezésért
- „A digitális világ mindképpen eljön”
- A Samsung elmélyíti partneri kapcsolatát a 20th Century Fox filmstúdióval, és bemutatja a közös jövőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Az AI kutatja a kritikus ásványkincseket is
Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.