Itt a MagentaKraft legújabb kihívása!
Újabb kihívás elé állítja a Telekom a tettre kész fiatalokat. A MagentaKraft felhívásának középpontjában az évszázad mérkőzése, a legendás 6:3 áll. Cél a meccshez köthető családi sztorik digitális eszközökkel való megőrzése.
Idén kezdte el működését a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, a MagentaKraft, amely egy tettre kész, folyamatosan bővülő közösség virtuális és offline helyszíne. A MagentaKraft lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. A nyári időszak óta 11 projektcsapat dolgozik folyamatosan az ötleteik megvalósításán.
Most pedig a KraftQuest keretein belül nem projektötleteteket várnak, hanem folyamatosan megoldásra váró felhívásokat írnak ki. Az első feladatok a Telekom nemrég bejelentett digitális tüneményéhez, a legendás 6:3-as meccs felújításához kapcsolódnak. Az angol-magyar mérkőzést november 25-én mutatják be a Super TV2-n. A projekt célja nemcsak egy nemzeti örökség átadása sosem látott formában, de a Telekom szeretné a különböző generációkat is közelebb vinni egymáshoz.
A MagentaKraft két 6:3-hoz kapcsolódó kihívást is közzé tett.
Az elsőben a cél a mérkőzéshez kapcsolódó családi emlékek tovább örökítése. A jelentkezőknek sztorikat, élményeket kell felkutatniuk, majd valamilyen digitális eszközzel feldolgozniuk és beküldeniük. A második kihívást pedig a Neopaint által alkotott, budapesti Rumbach Sebestyén utcában található tűzfalfestmény inspirálta, amelyen több, 6:3-hoz kapcsolódó momentum is feltűnik. A feladat itt az, hogy a krafterek kifejtsék, mit is jelent ez a mérkőzés számukra. Az eszközöket tekintve mindkét feladványnál szabad kezet kapnak az alkotók: lehetséges videó, digitális kollázs és podcast formában is feldolgozni az ötletüket, a fő szempont, hogy digitális megoldás legyen. A legjobbnak ítélt alkotások beküldői egy Xiaomi Mi Electric Scooter 1S elektromos rollerrel lesznek gazdagabbak.
Kapcsolódó cikkek
- Egyedülálló programot indít a Telekom HR szakembereknek
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- A hálózatok esztétikája a MOST Fórumon
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- MagentaKraft, a Z generáció legizgalmasabb ugródeszka platformja
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Kiállítás nyílt a Telekom Művészeti Gyűjteményéből a Ludwig Múzeumban
- Korlátlan mobilnettel kezdhetik az új tanévet a Telekom Magenta1 ügyfelei
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.