November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
Összesen mintegy száz termékkategória több százezer darab terméke lesz elérhető az Extreme Digital Black Friday-én, 2020. november 13-án. A vállalat várakozásai szerint a járványhelyzet ellenére is jelentős érdeklődésre számít, ezért a “karanténspecifikus” akciók mellett megnövelt szerverkapacitással várja a rohamot a www.edigital.hu oldalon.
2020 a hetedik év, amelyben az Extreme Digital jelentős árengedményeket kínáló fekete pénteki akciót szervez vásárlói számára. A járványhelyzet eleve katalizátorként hatott az online értékesítésre, így a Black Friday során is megnövekedett érdeklődésre számít az Extreme Digital, amelyre a webáruházának megnövelt kapacitásbővítésével és a terhelés kezelését célzó online beengedőrendszerrel készül.
Idén a megszokott sikerkategóriák (tévé notebook, háztartási kis-, és nagygépek) mellett a karanténhelyzethez igazodva tisztítószerek, higiéniai eszközök és egyéb drogéria termékek, gamer eszközök, szépségápolási, fogyasztási cikkek, barkácseszközök és szerszámok is a fekete pénteki árengedmények fókuszában lesznek november 13-án, de minden népszerű termékkategóriában kínál majd árengedményt a vállalat.
“Bár tavasszal, az első hullám alatt sok hazai háztartásban hozták előre nagy értékű vásárlásokat, idén valószínűleg a korábbi években megszokottnál is többen fognak karácsonyi ajándékot vásárolni a Black Friday-en, hogy így is tudjanak spórolni” - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.
Az Extreme Digital az idei fekete péntek során is minden tőle telhetőt megtesz a rendelések gyors és biztonságos kiszolgálásáért. A tavaszi tapasztalatok nyomán a vállalat arra számít, hogy november folyamán újból népszerűbbé válik majd a termékek kiszállítással való rendelése a személyes, szaküzletben történő átvételnél. Idén már a saját üzemeltetésű Easybox csomagautomatákba is lehetséges lesz a kompakt méretű Black Friday-es rendelések teljesen érintésmentes átvétele: ezek jelenleg 41 budapesti helyszínen működnek, számuk az év végéig eléri majd a 100-at.
A 2020. november 13-i Black Friday-en az online hiteligénylést leszámítva minden szokásos funkció elérhető lesz a www.edigital.hu-n, ugyanakkor utólagos, szaküzletben történő ügyintézés révén a fekete pénteki termékek hitelre való megvásárlása is megoldható lesz.
Aki a lehető leggyorsabban szeretné átvenni a fekete pénteki rendelését, annak bolti átvételt érdemes választania, mert így 5 napon belüli garantáltan hozzáférhet a termékhez. A bolti átvétel biztonságosságáról az Extreme Digital a járvány első hulláma óta bevezetett biztonsági intézkedések révén gondoskodik. Kis méretű csomagok esetén 1-8 napon belüli kiszállítást, nagy méretű csomagok esetén 1-10 napot vállal az Extreme Digital a fekete pénteki rendelésekre.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.