A Vodafone újabb innovációval robban be a tévés piacra
A Vodafone folyamatosan azon dolgozik, hogy ügyfeleinek minél szélesebb körű, ugyanakkor személyre szabott, könnyen kereshető és biztonságos tartalmakat nyújthasson, ennek legújabb lépéseként szeptember 14-én a Netflix streaming szolgáltatással bővíti az elérhető szolgáltatások körét. A népszerű szórakoztató applikációt a Vodafone a Vodafone TV set-top-boxon keresztül teszi elérhetővé ügyfeleinek, emellett pedig az indulást támogató promóció keretében a Vodafone-nál előfizető ügyfelek számára a Netflix havidíját akár 3 hónapig teljes egészében átvállalja. A Vodafone egyedülálló módon egy kézből, egyetlen gombnyomással hozzáférhetővé teszi ügyfelei számára a Netflix szórakoztató tartalmait.
2020. szeptember 14-től a Vodafone a hazai telekommunikációs vállalatok közül elsőként adja hozzá portfóliójához a Netflixet. A szolgáltató minden eddiginél kedvezményesebben kínálja a streaming felület tartalmait: amennyiben a Vodafone TV-vel és havidíjas mobilelőfizetéssel is rendelkező ügyfeleik december 13-áig a Vodafone-nál vásárolnak Netflix előfizetést, a mobilcsomagjuktól függően 2 vagy akár 3 hónapig élvezhetik a promóciós időszakot, és ezalatt a Netflix szolgáltatás havidíját a Vodafone állja.
A Netflix streaming tartalomszolgáltató felületén reklámok és megszakítás nélkül élvezhetők többek közt olyan díjnyertes filmek, sorozatok, TV-műsorok és dokumentumfilmek, mint A nagy pénzrablás, a Narcos, a Stranger Things, a Vaják vagy Az ír.
A Vodafone ügyfelek otthonaiban a népszerű streaming felület tartalmai a megszokott eszközökön túl (okostévé, okostelefon, tablet, laptop, asztali számítógép, játékkonzol), közvetlenül a Vodafone TV menüjéből is elérhetőek lesznek, így nemcsak az előfizetéssel kapcsolatos adminisztráció, de maga a böngészés is egyszerű és felhasználóbarát lehet. Újdonság továbbá, hogy a Netflix használatához a Vodafone TV előfizetőinek már okostévére vagy átjátszó eszközre sincs szükségük, bármilyen TV-készüléken, egy gombnyomással elérhetik az alkalmazást.
„Küldetésünknek tekintjük, hogy minden ügyféligényt kielégítő, széleskörű portfóliót hozzunk létre. Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink és csomagjaink fejlesztésén, a következő nagy lépés pedig a hagyományos és modern tévézési élmény egyesítése, hogy a család minden tagjának személyre szabott tartalmat kínáljunk” – mondta el Lennert Márton, a Vodafone Magyarország lakossági termékmarketingért és tartalomért felelős igazgatója. „A Netflix integrációjával sikeresen teljesítjük annak az útnak egy újabb mérföldkövét, amely hozzájárul az OTT stratégiánk megvalósításához, és biztosítva a lehető legszélesebb körű tartalmak elérhetőségét az előfizetőink számára. A Netflix egy olyan stratégiai partner, mely több mint 190 országban, 32 nyelven kínál szórakozást az egész család számára, díjnyertes műsorok széles választékát kínálva bárhol, bármikor, bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközön. A Netflix bevezetésével a Vodafone elsőként tölt be valódi tartalom-aggregátor szerepet a piacon: az ügyfelek számára könnyen, egyetlen központi felületről tesszük elérhetővé a személyre szabott lineáris és streaming tartalmakat egyaránt, és az ügyfél a különböző előfizetéseivel kapcsolatos adminisztrációs teendőket (pl. számlafizetés) a Vodafone-nál egy helyen, gyorsan és egyszerűen tudja intézni.”
Kapcsolódó cikkek
- Egész szeptemberben kódolatlan Da Vinci a Vodafone-nál
- Virtuálisan és személyesen is folytatódhat az oktatás szeptembertől a Vodafone Digitális Tantermeiben
- Az oktatás és az egészségügy digitalizációját segítik a Vodafone Főállású Angyalai
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
- Online programozó tábort szervez a Vodafone
- 2020-as Panasonic televíziók a Netflix ajánlásával
- Újabb településekre vezette be a szupergyors internetet a Vodafone
- A Vodafone európai hálózata 100%-ban átáll a zöld működésre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.