Új megoldással teremti meg a hazai pálya hangulatát az MLSZ az oroszok ellen
Az európai válogatott labdarúgó mérkőzések közül egyedülálló módon a Magyarország-Oroszország UEFA Nemzetek Ligája összecsapáson lehetőségük lesz a drukkereknek a helyszíni virtuális szurkolásra. A továbbra is érvényben lévő szigorú UEFA óvintézkedések miatt a nézők egyik válogatott meccsen sem léphetnek be a stadionba, de a magyar szurkolók egy applikációt használva képet küldhetnek a Puskás Aréna kijelzőire, és kifejezhetik támogatásukat a nemzeti csapat felé.
Az Oroszország elleni vasárnapi hazai mérkőzésen debütál az MLSZ FanXP alkalmazás, amellyel a meccs előtt és közben fotót küldő drukkerek a Puskás Aréna óriáskivetítőjén és a pálya melletti LED falon is megjelenhetnek majd. A digitális újítás először ezen a mérkőzésen érhető el a magyar válogatottat buzdítóknak, lehetőséget adva a szurkolóknak a játékosok támogatására és a hazai pálya érzetének megteremtésére.
„Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy a nemzeti válogatott mérkőzésén segíthetjük a magyar szurkolókat a technológiánkkal. Rengeteg olyan embernek szereztünk már örömet a Európa-szerte, akik nem tudnak eljutni kedvenc csapatuk mérkőzéseire, és most is szeretnénk egy kis boldogságot csempészni a szurkolók életébe a megoldásunkkal. Sajnos most mindannyian a távolból szorítunk a győzelemért, de bízunk benne, hogy a drukkerek hamarosan visszatérhetnek, és a jövőben személyesen, valamint az applikáción keresztül távolról is buzdíthatják majd a csapatot, ezzel teljessé téve a szurkolás közösségi élményét a stadionon belül és kívül” - mondta Vecsernyés Tamás, az alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Szurkolói képküldő alkalmazással erősítették a közösséghez tartozás élményét több zártkapus rögbimérkőzésen is
- Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G
- Sikeres a magyar szurkolói képküldő alkalmazás
- Mostantól még jobb MKB ügyfélnek lenni
- A Xerox új applikációja támogatja a rugalmas munkahelyi környezet kialakítását
- Közösségi funkcióval bővítette e-autós applikációját az E.ON
- Új funkciókkal és erős társadalmi üzenettel érkezik a LiveRobe 2.0
- Innovációs díjat nyert a helyes kézmosásra tanító VR applikáció
- Nálunk is elérhető a gyerekek számára kifejlesztett pénzmenedzsment app
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.